Soutěžní kariéra Jirky Pohlídala je zatím krátká. Do české rally vstoupil v loňském roce s vozem Nissan Micra a hned si vyjel vítězství v Poháru mládeže. Se stejným vozem začal sezonu i letos. Nyní se však schyluje k postupnému kroku výš.
„Už od roku 2014 závodím s ex Tarabusovou Microu. S tímto autem se nám podařilo hodně úspěchů jak na slalomech, tak v rally. Bohužel tato technika už závodí od roku 1999, a tak je na ní nějaký ten "ostrý" kilometr znát. Posledním naším závodem byla domácí Barum rally Zlin, kde jsme chtěli dojet do cíle a udělat radost všem známým a kamarádům. To se podařilo, jen naše Micra dojela s utrženou zadní nápravou, ale zato na 1. místě v Poháru pořadatele. Už delší dobu nám všichni říkají, ať seženeme něco silnějšího, nebo tu Micru roztrhnu, jak s ní závodím. Nyní tedy nastal ten krok posunout se dál. Jako nejlepší a nejlevnější možnost se nám jeví možnost půjčit si Renault Clio a zkusit jízdu v jiném autě. První test proběhne v neděli 24. 9. v Hodoníně u motokárové dráhy. Už teď je domluveno, že se s tímto renaultem ukážeme na Rally Vsetín. Snad vše vyjde podle plánu a budeme stejně bojovat a závodit jako s Nissanem Microu,“ odtajnil změnu vozu Jirka Pohlídal.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.