Jirka Pohlídal přestupuje z Nissanu do Renaultu

Valašská Rally (CZE)
Valašská Rally (CZE), foto: Jan Dušek, RallyZone.cz
Miroslav Vebr 22. září 2017 16:08
Sdílej:

Soutěžní kariéra Jirky Pohlídala je zatím krátká. Do české rally vstoupil v loňském roce s vozem Nissan Micra a hned si vyjel vítězství v Poháru mládeže. Se stejným vozem začal sezonu i letos. Nyní se však schyluje k postupnému kroku výš.

„Už od roku 2014 závodím s ex Tarabusovou Microu. S tímto autem se nám podařilo hodně úspěchů jak na slalomech, tak v rally. Bohužel tato technika už závodí od roku 1999, a tak je na ní nějaký ten "ostrý" kilometr znát. Posledním naším závodem byla domácí Barum rally Zlin, kde jsme chtěli dojet do cíle a udělat radost všem známým a kamarádům. To se podařilo, jen naše Micra dojela s utrženou zadní nápravou, ale zato na 1. místě v Poháru pořadatele. Už delší dobu nám všichni říkají, ať seženeme něco silnějšího, nebo tu Micru roztrhnu, jak s ní závodím. Nyní tedy nastal ten krok posunout se dál. Jako nejlepší a nejlevnější možnost se nám jeví možnost půjčit si Renault Clio a zkusit jízdu v jiném autě. První test proběhne v neděli 24. 9. v Hodoníně u motokárové dráhy. Už teď je domluveno, že se s tímto renaultem ukážeme na Rally Vsetín. Snad vše vyjde podle plánu a budeme stejně bojovat a závodit jako s Nissanem Microu,“ odtajnil změnu vozu Jirka Pohlídal.

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.