Seznam přihlášených posádek na pačejovskou rally se pomalu, ale jistě plní. Zájemcům o start, kteří ještě neposlali přihlášku, zbývá už jen několik dní. Přijímání přihlášek se uzavře již tuto neděli 16. 7. 2017 ve 24 hod. Pohled do seznamu přihlášených již teď nabízí nejedno překvapení.
V Pačejově se měla odehrát česká premiéra vozu Hyundai i20 R5 prostřednictvím Patrika Rujbra, avšak ten před pár dny zvolil osvědčenou Fabii R5. Na start se chystá i loňský vítěz Jan Dohnal s Fordem Focus WRC, Jan Sýkora se Škodou Fabií R5 nebo německý multišampion Matthias Kahle také s Fabií R5. Velkým překvapením je i přihláška špičkového slovenského jezdce Martina Kočiho s legendárním českým spolujezdcem Filipem Schovánkem.
Po odvolání Rally Jeseníky bude pačejovská soutěž předposledním podnikem Rallysprint serie. Po dlouhých 27 letech se v oficiálním názvu rally objevuje jméno pořadatelské obce. "Rally Pačejov" se jela naposled v roce 1989 ještě jako oblastní soutěž. Po pětatřiceti letech se však mění také místo zázemí celé rally. Díky úzké spolupráci s obcí Pačejov bude v letošním roce umístěno v Kulturním domě v Pačejově nádraží. Co se nemění, to je sportovní centrum rally, které tradičně poskytne město Horažďovice. Také osvědčené lokality rychlostních zkoušek zůstávají zachovány, stejně jako prostorný servis na letišti v Kadově.
XXXVIII. Rally Pačejov se pojede pod záštitou hejtmana Plzeňského kraje pana Josefa Bernarda. Plzeňský kraj patří v dnešní době mezi nejvýznamnější partnery Rally Pačejov. To této akci dodává punc nejvyšší kvality nejen na jihozápadě Čech.
Veškeré informace k rally jsou k dispozici na oficiální internetové stránce www.rallypacejov.cz
Zdroj: Miroslav Žitník ml.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?