Společnost JTRT pro, s.r.o., oficiální pořadatel JANČA – 36. Valašská rally si Vás dovoluje oslovit s nabídkou spolupráce při organizaci úvodního podniku MČR v rally 2017. JANČA - 36. Valašská rally Valmez se uskuteční ve dnech 24. – 26. března 2017.
Valašská rally se loni odjela v rámci Rallysprint Série a zařazení závodu do kalendáře českého šampionátu dvoudenních soutěží sebou nese nejen nárůst počtu kilometrů rychlostních zkoušek, ale s tím související větší potřebu pořadatelů. Proto se organizační tým Valašky, v čele s bývalým soutěžákem Jaromírem Tomaštíkem a ředitelem Rudolfem Kouřilem, obrací na soutěžáckou veřejnost s prosbou. „Hledáme jednotlivce i vícečlenné skupiny, kteří by nám v sobotu 25. a v neděli 26. března 2017 pomohli s organizací Valašky. Důležitou podmínkou je minimální věková hranice 18 let,“ zdůrazňuje Jaromír Tomaštík.
Organizátoři v současné době hledají pořadatele na všechny rychlostní zkoušky JANČA – 36. Valašské rally. V sobotu se pojedou dva průjezdy RZ Hukvaldy, Kopřivnice 1 a Lešná, v neděli jsou v harmonogramu rovněž dva průjezdy testů Bystřička, Kopřivnice 2 a Juřinka. „Do našeho týmu ovšem hledáme nejen činovníky k tratím rychlostních zkoušek, ale i osoby, kterou pomohou s organizací a regulací příjezdových tras k rychlostním zkouškám (výběr vstupného) i na další stanoviště rally (mimo RZ),“ doplňuje Tomaštík.
Zájemci najdou podrobnější informace na internetových stránkách www.valasskarally.cz, případně se mohou přihlásit na mailu poradatele@valasskarally.cz. Větší skupiny mohou kontaktovat zodpovědnou osobu, kterou je Tomáš Daněk (mobil 731546488).
Informačním kanálem JANČA – 36. Valašská rally je internetová stránka www.valasskarally.cz, informace k soutěži se budou objevovat i na facebookovém profilu „Valašská Rally Valmez“.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.