První ze sedmidílné série závodů na Autodromu v Sosnové se uskuteční již tuto sobotu 22.října. Do uzávěrky přihlášek zbývá již jen několik dní a startovní listina již čítá 85 závodníků v pěti různých vypsaných třídách dle úprav a objemu motoru. Pro všechny závodníky je připravena konfigurace tratě, jakou ještě nikdy dříve nejeli.
Pravidla pro tyto závody jsou velmi jednoduchá. Každý kdo přijede s jakýmkoliv vozem ať už závodním speciálem či automobilem, se kterým jezdí denně do práce, se může svézt a porovnat tak svoje řidičské umění s ostatními.
Pořadatel se snaží, aby si i běžný řidič mohl vyzkoušet ovládat svůj automobil na hranici jeho jízdních vlastností v bezpečném prostředí autodromu s velkými únikovými zónami a profesionálně zabezpečenou tratí včetně traťových komisařů a záchranného systému.
Výsledky jednotlivých jízd se objeví ve správném pořadí na monitoru ve vyhřívaném stanu ještě dřív, než stihne závodník vystoupit ze svého vozu, za což vděčíme Viktoru Trnkovi, který s námi již léta spolupracuje na velmi profesionální úrovni.
Vstup do depa i na všechny tribuny včetně krytých je pro všechny účastníky zdarma. Pokud tedy nevíte co s volnou sobotou, můžete se přijít podívat na závody do Sosnové jako divák, nebo si rovnou přijet zazávodit. Přihlášky, Propozice, Kalendář, Startovní listinu a další informace najdete na www.autodrom.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.