Společnost AUTODROM MOST získala povolení upořádat volný sportovní podnik The Most RALLY #1. Zvláštní ustanovení pro tento závod, který se pojede v areálu mosteckého autodromu jako rallyexhibice v sobotu 29. října 2016, schválila Federace automobilového sportu Autoklubu ČR (FAS AČR).
Diváci uvidí opět napínavé souboje špičkových tuzemských rallyových posádek, bonusem je navíc bezplatný vstup do areálu autodromu. Soutěž zahrnuje dvě okruhové rychlostní zkoušky na tři kola s asfaltovým i šotolinovým povrchem, každou z nich posádky absolvují dvakrát.
Z hlediska bezpečnosti má mostecká rally proti tratím v otevřeném terénu obrovskou výhodu. Obě trasy rychlostních zkoušek vedou po dráze a obslužných komunikacích uzavřeného okruhu. Nehrozí tak střet s vozem, který by se například dostal mimo trať.
Výhodou uzavřeného okruhu je i možnost uspořádat v sobotu pro diváky celodenní bohatý doprovodný program. Těšit se mohou na řadu atrakcí včetně dětského dopravního hřiště, motokárové dráhy, dráhy pro čtyřkolky či zázemí s občerstvením a nabídkou alkoholických i nealkoholických nápojů.
Nultý ročník závodu The Most Rally Sprint, který hostil autodrom loni v listopadu, ovládla posádka Antonín Tlusťák s navigátorem Ivo Vybíralem na Škodě Fabii R5. Na druhém místě skončili Jiří Navrátil se spolujezdcem Josefem Králem s vozem Mitsubishi Lancer Evo IX. Bronzovou příčku obsadili Pavel Nešetřil s Hynkem Středou s novějším vozem Mitsubishi Lancer Evo X.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?