Mostecký sprint se pojede jako exhibiční závod

RallyCup Vysoké Mýto
RallyCup Vysoké Mýto, foto: Jan Dušek, RallyZone.cz
PR Autodrom Most 21. září 2016 16:49
Sdílej:

The Most RALLY #1 v sobotu 29. října se pojede opět jako exhibiční závod v areálu mosteckého autodromu při využití velkého i malého závodního okruhu. Diváci uvidí opět napínavé souboje špičkových tuzemských rallyových posádek, bonusem je navíc bezplatný vstup do areálu autodromu. Soutěž zahrnuje dvě rychlostní zkoušky s asfaltovým i šotolinovým povrchem, každou z nich posádky absolvují dvakrát.

Z hlediska bezpečnosti má mostecká rally proti tratím v otevřeném terénu obrovskou výhodu. Obě trasy rychlostních zkoušek vedou po dráze a obslužných komunikacích uzavřeného okruhu. Diváci sledují závod ve vyhrazených zónách. Pořadatelé tak eliminovali možný střet s vozem, který například po smyku vylétne mimo trať.

Výhodou uzavřeného okruhu je podle obchodní a marketingové ředitelky společnosti AUTODROM MOST Jany Svobodové i možnost uspořádat v sobotu pro diváky celodenní bohatý doprovodný program. „Těšit se mohou dospělí, děti i VIP hosté. Nabídneme řadu atrakcí včetně dětského dopravního hřiště, motokárové dráhy, dráhy pro čtyřkolky či zázemí s občerstvením a nabídkou alkoholických i nealkoholických nápojů v autokaru BARBUS,“ doplnila.

Nultý ročník závodu The Most Rally Sprint, který hostil autodrom loni v listopadu, ovládla posádka Antonín Tlusťák s navigátorem Ivo Vybíralem na Škodě Fabii R5. Na druhém místě za nimi zaostali o bezmála 40 vteřin Jiří Navrátil se spolujezdcem Josefem Králem s vozem Mitsubishi Lancer Evo IX. Bronzovou příčku s časem o dalších 12,5 vteřiny pomalejším pak obsadili Pavel Nešetřil s Hynkem Středou s novějším vozem Mitsubishi Lancer Evo X.

Tato soutěž byla zapsána do seriálu Rallysprintové serie pro rok 2016, ovšem z technických důvodů organizátoři požádali Autoklub ČR o vyškrtnutí tohoto podniku z kalendáře. Posledním podnikem RSS tak zůstává Rally Vsetín ve dnech 14. - 15. října 2016. 

 

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.