I přes téměř roční přípravy jubilejního desátého ročníku Rally Jeseníky, který měl proběhnout 16. a 17. září, dospěl organizační výbor soutěže k rozhodnutí soutěž odvolat. Ani přes intenzivní přípravu se totiž nepodařilo zajistit finální povolení pro uskutečnění tradiční soutěže v podhůří Nízkého Jeseníku, která je tradiční podnik Rallysprint serie, tedy jednodenních podniků.
„Rozhodnutí soutěž odvolat padlo ve chvíli, kdy se nám nepodařilo naplánovat ani několikátou modifikaci rychlostních zkoušek okolo Šternberka. I když jsme měli již domluvenou variantu rozmalovanou včetně bezpečnostního plánu, do plánu nám vstoupilo jiné vedení objízdné trasy jedné z mnoha stavebních prací v okolí. O to víc nás to mrzí, že jsme na každou úpravu zareagovali operativně, ale o pár dní či týdnů vyvstal vždy nějaký nový problém, o kterém jsme nebyli i přes všechna kladná vyjádření k našemu podniku informování. Věříme však, že se nám pro příští ročníky podaří získat lepší vyjednávací pozici před samotným plánovaním stavebních prací v okolí,“ uvádí ředitel Rally Jeseníky Dušan Pospíšil z pořádajícího AMK Ecce Homo.
„Nezbývá tedy než poděkovat všem kolegům z organizačního výboru, zúčastněným obcím na plánovaných tratích, orgánům Policie ČR, ŘSD, Městu Šternberk a Rýmařovu a po vstřebání dojmů se začít věnovat přípravě dalšího ročníku,“ dodává ředitel.
Již přijaté vklady budou vráceny jezdcům na účet, ze kterého byly odeslány. V případě zaslání jinou formou se s Vámi spojíme a dohodneme způsob vrácení vkladu.
Organizační výbor Rally Jeseníky 2016
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?