I přes téměř roční přípravy jubilejního desátého ročníku Rally Jeseníky, který měl proběhnout 16. a 17. září, dospěl organizační výbor soutěže k rozhodnutí soutěž odvolat. Ani přes intenzivní přípravu se totiž nepodařilo zajistit finální povolení pro uskutečnění tradiční soutěže v podhůří Nízkého Jeseníku, která je tradiční podnik Rallysprint serie, tedy jednodenních podniků.
„Rozhodnutí soutěž odvolat padlo ve chvíli, kdy se nám nepodařilo naplánovat ani několikátou modifikaci rychlostních zkoušek okolo Šternberka. I když jsme měli již domluvenou variantu rozmalovanou včetně bezpečnostního plánu, do plánu nám vstoupilo jiné vedení objízdné trasy jedné z mnoha stavebních prací v okolí. O to víc nás to mrzí, že jsme na každou úpravu zareagovali operativně, ale o pár dní či týdnů vyvstal vždy nějaký nový problém, o kterém jsme nebyli i přes všechna kladná vyjádření k našemu podniku informování. Věříme však, že se nám pro příští ročníky podaří získat lepší vyjednávací pozici před samotným plánovaním stavebních prací v okolí,“ uvádí ředitel Rally Jeseníky Dušan Pospíšil z pořádajícího AMK Ecce Homo.
„Nezbývá tedy než poděkovat všem kolegům z organizačního výboru, zúčastněným obcím na plánovaných tratích, orgánům Policie ČR, ŘSD, Městu Šternberk a Rýmařovu a po vstřebání dojmů se začít věnovat přípravě dalšího ročníku,“ dodává ředitel.
Již přijaté vklady budou vráceny jezdcům na účet, ze kterého byly odeslány. V případě zaslání jinou formou se s Vámi spojíme a dohodneme způsob vrácení vkladu.
Organizační výbor Rally Jeseníky 2016
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?