Viac ako dvojmesačnú pauzu v slovenskom rally kalendári vyplnil XIQIO Racing Team absolvovaním niekoľkých kopcových podujatí. Treba povedať, že sa mu tu naozaj darilo. Teraz však už košický tím mieri opäť do rally, na južnú Moravu.
Tomáš Ondrej s Adamom Gömörim a Škodou Fabia WRC, posádka košického XIQIO Racing Teamu, v rámci prvého kola Majstrovstiev Slovenska v rally obsadila nielen najvyššiu priečku v triede 11, ale aj piate miesto absolútneho slovenského poradia. T6o nebol zlý rozbeh do sezóny, aj keď Tomáš už vtedy avizoval, že po drobných úpravách dokáže Škoda Fabia WRC podať aj lepší výkon. Aj z toho dôvodu spoločne s ňou absolvoval Tomáš Ondrej tri kolá Majstrovstiev Slovenska pretekov automobilov do vrchu. Tu nielenže otestoval nové nastavenia vozidla, ale dosahoval aj výrazné úspechy v rámci absolútneho poradia a navyše neochvejne vedie nielen skupinu A, ale aj triedu A nad dva litre.
„Som rád, že sa opäť vraciame do rally súťaží, kde naša Škoda Fabia WRC predovšetkým patrí. Súťaž na južnej Morave bude nielen pre náš tím, ale aj Tomáša s Adamom novinkou, keďže sme sa jej ešte nikdy nezúčastnili. Na druhej strane sme o jej výbornej organizácii veľa počuli. Čo sa konkurencie týka, tá bude v Hustopečiach naozaj silná, ale aspoň uvidíme, ako naša posádka obstojí v rámci celo československého porovnania. Verím, že sa nám bude dariť a Tomáša s Adamom privítame na cieľovej rampe,“ povedal pred súťažou Marián Mičák, manažér XIQIO Racing Teamu.
Podujatie AGROTEC PETRONAS Syntium Rally Hustopeče 2016 odštartuje ako druhé tohtoročné podujatie slovenského rally šampionátu v dňoch 17. – 18.6.2016. Štart súťaže je už počas nadchádzajúceho piatka (17.6.2016) o 19 hodine 15 minúte a cieľ v sobotu (18.6.2016) o 15-tej hodine.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?