Již v pátek 13. května odstartují Václav Černín a Jiří Stross v rámci teamu Autoklub Peugeot Rally Talent na tradiční automobilové soutěži, kterou je XXIV. RALLY VYŠKOV 2016. Ta je součástí Rallysprint série v automobilových soutěžích. Posádky čeká sedm rychlostních zkoušek a celková trať rally o délce přes 180 km. V pátek 13. května 2016 proběhnou administrativní a technické přejímky a také seznamovací jízdy posádek s tratí soutěže. Vlastní soutěž proběhne v sobotu 14. května 2016.
„Už se moc těším, až si po měsíční pauze znovu sednu do závodního vozu. Věřím, že předvedeme vyrovnanou jízdu bez větších chyb a já budu moci sbírat další cenné zkušenosti a poznávat vůz,“ říká před rally Václav Černín. Konkurence pro posádku Autoklub Peugeot Rally Talentu bude opět veliká. Přihlášeno je celkem 110 posádek a diváci se tedy mají opravdu na co těšit.
Stanislav Kafka, manager teamu Autoklub Peugeot Rally Talent dodává: „Doufám, že bude pokračovat progres ve Václavových výkonech, patrný již na předchozím sprintu. Posádka s každým kilometrem získává další zkušenosti a víc rallyové jistoty“.
Celý tým se momentálně připravuje na páteční seznamovací jízdy a my tímto zveme všechny diváky a fanoušky rally do našeho zázemí v servisní zóně na XXIV. RALLY VYŠKOV 2016. Přijďte podpořit Václava Černína nejen před startem, ale také v průběhu této krásné tradiční soutěže. Podpisové karty teamu pro zájemce a sběratele budou připraveny na vyškovském letišti, kde je servisní zóna.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?