Již v pátek 13. května odstartují Václav Černín a Jiří Stross v rámci teamu Autoklub Peugeot Rally Talent na tradiční automobilové soutěži, kterou je XXIV. RALLY VYŠKOV 2016. Ta je součástí Rallysprint série v automobilových soutěžích. Posádky čeká sedm rychlostních zkoušek a celková trať rally o délce přes 180 km. V pátek 13. května 2016 proběhnou administrativní a technické přejímky a také seznamovací jízdy posádek s tratí soutěže. Vlastní soutěž proběhne v sobotu 14. května 2016.
„Už se moc těším, až si po měsíční pauze znovu sednu do závodního vozu. Věřím, že předvedeme vyrovnanou jízdu bez větších chyb a já budu moci sbírat další cenné zkušenosti a poznávat vůz,“ říká před rally Václav Černín. Konkurence pro posádku Autoklub Peugeot Rally Talentu bude opět veliká. Přihlášeno je celkem 110 posádek a diváci se tedy mají opravdu na co těšit.
Stanislav Kafka, manager teamu Autoklub Peugeot Rally Talent dodává: „Doufám, že bude pokračovat progres ve Václavových výkonech, patrný již na předchozím sprintu. Posádka s každým kilometrem získává další zkušenosti a víc rallyové jistoty“.
Celý tým se momentálně připravuje na páteční seznamovací jízdy a my tímto zveme všechny diváky a fanoušky rally do našeho zázemí v servisní zóně na XXIV. RALLY VYŠKOV 2016. Přijďte podpořit Václava Černína nejen před startem, ale také v průběhu této krásné tradiční soutěže. Podpisové karty teamu pro zájemce a sběratele budou připraveny na vyškovském letišti, kde je servisní zóna.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?