O uplynulém víkendu se odjela Rocksteel – 35. Valašská rally 2016 ve Valašském Meziříčí, a posádka Autoklub Peugeot Rally Talent Václav Černín a Jiří Stross byla u toho. Pro celkem sto soutěžících posádek byla připravena trať dlouhá téměř 240 km a obsahovala osm rychlostních zkoušek. Posádka Autoklub Peugeot Rally Talent startovala premiérově a nenechala se vůbec zahanbit.
„Jsem velmi spokojený z průběhu Valašské rally. Nedopustili jsme se žádné velké chyby a bez většího rizika zrychlovali každou další RZ. Věřím, že v blízké době budeme bojovat o lepší umístění. Děkuju Sparrow racing teamu za perfektně připravené auto, Autoklub Peugeot Rally Talent teamu a všem našim sponzorům, bez kterých bych se do světa rally nikdy nedostal,“ hodnotí svoji účast na rally Václav Černín. Václav Černín skončil na Rocksteel Valašské rally 2016 na 36. místě a na 15. místě ve třídě 6. „Valaška byla pro náš Autoklub Peugeot Rally Talent team hodně důležitá. Byl to první opravdu ostrý start nejenom Václava, ale vlastně i celého týmu. Myslím, že vše fungovalo na výbornou. Do příštího podniku Rally sprint série, kterým bude Vyškovská rally, nás čeká spousty práce nad daty a onboardy z rychlostních zkoušek s cílem Václava dále co nejvíc seznamovat s tajemstvím rally,“ uvádí Ing. Stanislav Kafka, manager projektu Autoklub Peugeot Rally Talent. Přípravy teamu Autoklub Peugeot Rally Talent můžete sledovat na facebookových stránkách projektu www.facebook.com/autoklubrallytalent. Závěrem děkujeme partnerům celého týmu, kterými jsou Peugeot ČR, TOTAL, Faster magazín, Legendy, Pirelli a MK Racing.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?