O uplynulém víkendu se odjela Rocksteel – 35. Valašská rally 2016 ve Valašském Meziříčí, a posádka Autoklub Peugeot Rally Talent Václav Černín a Jiří Stross byla u toho. Pro celkem sto soutěžících posádek byla připravena trať dlouhá téměř 240 km a obsahovala osm rychlostních zkoušek. Posádka Autoklub Peugeot Rally Talent startovala premiérově a nenechala se vůbec zahanbit.
„Jsem velmi spokojený z průběhu Valašské rally. Nedopustili jsme se žádné velké chyby a bez většího rizika zrychlovali každou další RZ. Věřím, že v blízké době budeme bojovat o lepší umístění. Děkuju Sparrow racing teamu za perfektně připravené auto, Autoklub Peugeot Rally Talent teamu a všem našim sponzorům, bez kterých bych se do světa rally nikdy nedostal,“ hodnotí svoji účast na rally Václav Černín. Václav Černín skončil na Rocksteel Valašské rally 2016 na 36. místě a na 15. místě ve třídě 6. „Valaška byla pro náš Autoklub Peugeot Rally Talent team hodně důležitá. Byl to první opravdu ostrý start nejenom Václava, ale vlastně i celého týmu. Myslím, že vše fungovalo na výbornou. Do příštího podniku Rally sprint série, kterým bude Vyškovská rally, nás čeká spousty práce nad daty a onboardy z rychlostních zkoušek s cílem Václava dále co nejvíc seznamovat s tajemstvím rally,“ uvádí Ing. Stanislav Kafka, manager projektu Autoklub Peugeot Rally Talent. Přípravy teamu Autoklub Peugeot Rally Talent můžete sledovat na facebookových stránkách projektu www.facebook.com/autoklubrallytalent. Závěrem děkujeme partnerům celého týmu, kterými jsou Peugeot ČR, TOTAL, Faster magazín, Legendy, Pirelli a MK Racing.
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?