O uplynulém víkendu se odjela Rocksteel – 35. Valašská rally 2016 ve Valašském Meziříčí, a posádka Autoklub Peugeot Rally Talent Václav Černín a Jiří Stross byla u toho. Pro celkem sto soutěžících posádek byla připravena trať dlouhá téměř 240 km a obsahovala osm rychlostních zkoušek. Posádka Autoklub Peugeot Rally Talent startovala premiérově a nenechala se vůbec zahanbit.
„Jsem velmi spokojený z průběhu Valašské rally. Nedopustili jsme se žádné velké chyby a bez většího rizika zrychlovali každou další RZ. Věřím, že v blízké době budeme bojovat o lepší umístění. Děkuju Sparrow racing teamu za perfektně připravené auto, Autoklub Peugeot Rally Talent teamu a všem našim sponzorům, bez kterých bych se do světa rally nikdy nedostal,“ hodnotí svoji účast na rally Václav Černín. Václav Černín skončil na Rocksteel Valašské rally 2016 na 36. místě a na 15. místě ve třídě 6. „Valaška byla pro náš Autoklub Peugeot Rally Talent team hodně důležitá. Byl to první opravdu ostrý start nejenom Václava, ale vlastně i celého týmu. Myslím, že vše fungovalo na výbornou. Do příštího podniku Rally sprint série, kterým bude Vyškovská rally, nás čeká spousty práce nad daty a onboardy z rychlostních zkoušek s cílem Václava dále co nejvíc seznamovat s tajemstvím rally,“ uvádí Ing. Stanislav Kafka, manager projektu Autoklub Peugeot Rally Talent. Přípravy teamu Autoklub Peugeot Rally Talent můžete sledovat na facebookových stránkách projektu www.facebook.com/autoklubrallytalent. Závěrem děkujeme partnerům celého týmu, kterými jsou Peugeot ČR, TOTAL, Faster magazín, Legendy, Pirelli a MK Racing.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?