Více než sto posádek se k termínu uzávěrky přihlásilo k účasti na letošní Rocksteel – 35. Valašské rally 2016. „Předčilo to všechna naše očekávání. Je to potěšující, ale současně také zavazující. Na všechny, kteří přijedou, se těšíme a doufáme, že účasti na Valašce nebudou litovat. Pořadatelsky jsme se snažili udělat všechno proto, aby posádky mohly divákům předvést svoje maximální výkony,“ poznamenal krátce po termínové uzávěrce pro podání přihlášky předseda organizačního výboru Rocksteel – 35. Valašské rally 2016 Jaromír Tomaštík.
Přihlášku k účasti na polojubilejní Valašce pořadatelům zaslalo 106 posádek. Většina přihlášek, pochopitelně, přišla z České republiky. „Na Valašsku se ale letos představí také zástupci ze Slovenska, z Polska, Německa a dokonce i jedna posádka z Norska,“ dodala tajemnice Rocksteel – 35. Valašské rally 2016 Petra Mynářová.
Podrobnosti z listiny přihlášených posádek zveřejní pořadatelé v některé z dalších tiskových informací.
Rocksteel – 35. Valašská rally 2016 s centrem ve Valašském Meziříčí otevře novou sezonu rallysportu v České republice. Valaška je také letos započítávána do Rallyprintsérie, Poháru 2+, Poháru mládeže a Poháru pořadatele. Populární Valaška je na programu v termínu 15. až 16. dubna. Pořadatel JTRT pro s. r. o. Vsetín a organizátor AutoMotoKlub Rallye-Sport – Vsetín připravili trať v délce 239,18 km, která obsahuje na čtyřech úsecích osm obtížných rychlostních zkoušek v délce 70,44 km. První vůz odstartuje do rally v sobotu 16. dubna v 08:50 hodin z areálu Tatra Kopřivnice. Vítěz pak do cíle rally na náměstí ve Valašském Meziříčí přijede týž den v 16:51 hodin. Na startu polojubilejní Valašské rally je očekáváno kvalitní jezdecké pole a pestrý vozový park.
Další zpravodajský servis o Rocksteel – 35. Valašská rally 2016 přineseme v následujících tiskových informacích. Uveřejňovány budou postupně také na oficiální webové stránce Rock- steel – 35. Valašské rally 2016, www.valasskarally.eu a na její facebookové mutaci.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?