První eso vytáhla v neděli 13. března odpoledne z pomyslného rukávu Rocksteel – 35. Valašská rally 2016. Přihlášku s pořadovým číslem šest totiž její pořadatelé obdrželi od vítěze Valašské rally 2013 Martina Vlčka.
Martin Vlček však obhajovat prvenství z před tří let nepřijede s tehdejším parťákem Richardem Lasevičem. Toho před časem v horkém sedle spolujezdce nahradila Jindřiška Žáková. Spolu odjeli vloni celou sezonu. „Přijedeme si na Valašku otestovat, jak by se nám mohlo dařit v našem novém WRCéčku. Začneme si na něj zvykat v ostrém režimu. Bude to po dlouhých letech opětovné setkání s autem této specifikace. Absolvovat s ním chceme celou letošní sezonu,“ poznamenal Martin Vlček.
Na letošní Valašku se se svojí soutěžáckou partnerkou Jindřiškou Žákovou velmi těší. „Očekávám, že Valaška se letos odrazí směrem k znovunabytí renomé, které mívala v minulosti. To je, alespoň pro mě, docela zásadní. Pokud se to pod vedením nových lidí na rozhodujících postech povede, půjde o vstupenku do velkého mistráku, kam Valašská rally nejenom historicky patří,“ svěřil se Martin Vlček se svým názorem.
Zdůraznil přitom, že je potřeba tuto šanci novým lidem v řízení Valašské rally dát. „Postaru už Valaška nadělala chyby, které, ať už v očích veřejnosti, Federace automobilového sportu, Svazu rally nedopadly dobře. Sám jsem se v posledních letech zúčastnil všech a mnohdy jsem odjížděl domů nazlobený. Doufám, že letos se už nic podobného nestane. Nadějí je, že v jejím čele stojí aktivní závodníci, kteří vědí, o čem to je a že se to taky tak v organizaci a průběhu rally projeví,“ neskrýval své přesvědčení Martin Vlček.
Rocksteel – 35. Valašská rally 2016 s centrem ve Valašském Meziříčí otevře novou sezonu rallysportu v České republice. Valaška je také letos započítávána do Rallyprintsérie, Poháru 2+, Poháru mládeže a Poháru pořadatele. Populární Valaška je na programu v termínu 15. – 16. dubna. Pořadatel JTRT pro s. r. o. Vsetín a organizátor AutoMotoKlub Rallye-Sport – Vsetín připravili trať v délce 239,58 km, která obsahuje na čtyřech úsecích osm obtížných rychlostních zkoušek v délce 72,18 km. První vůz odstartuje do rally v sobotu 16. dubna v 08:50 hodin z areálu Tatra Kopřivnice. Vítěz pak do cíle rally na náměstí ve Valašském Meziříčí přijede týž den v 16:51 hodin. Na startu polojubilejní Valašské rally je očekáváno kvalitní jezdecké pole a pestrý vozový park.
Další zpravodajský servis o Rocksteel – 35. Valašská rally 2016 přineseme v následujících tiskových informacích. Uveřejňovány budou postupně také na oficiální webové stránce Rocksteel – 35. Valašské rally 2016, www.valasskarally.eu a na její facebookové mutaci.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?