I letos připravuje Rally Klub Paseky o.s. ve spolupráci s dlouholetým partnerem AK Rallysport Brno o.s. a Obcí Želechovice nad Dřevnicí předsezónní setkání příznivců a fanoušků rally s vybranými jezdci a spolujezdci nebo-li již IX. ročník Besedy se závodníky rally.
Akce se bude konat v sobotu 27. 2. 2016 od 17 hod, tradičně v sokolovně v Želechovicích nad Dřevnicí v blízkosti Zlína. Adresa: 4. května 48, Želechovice nad Dřevnicí.
„Zváni jsou všichni, kdo se chtějí setkat s předními soutěžáky současnosti i minulosti a dozvědět jak žhavé novinky a zážitky jezdců, tak zajímavosti z historie rallysportu. A samozřejmě především se řádně naladit na nastávající rallyovou sezonu! Fanoušci zde mají jedinečnou příležitost pobavit se se svými oblíbenými jezdci a spolujezdci osobně,“ zve za pořádající Rally Klub Paseky o.s. hlavní organizátor Jaroslav Krajča, a dodává: „Program letošní besedy bude tradiční, což znamená, že po vlastní besedě následuje autogramiáda, tombola, fotografování a oblíbená soutěž na rally-trenažeru ve složení vylosovaný fanoušek-host. Během této soutěže si mohou fanoušci osobně pohovořit s některým z hostů nebo si po jejím skončení jízdu na trenažeru sami vyzkoušet.“
Atmosféru želechovické besedy Vám může přiblížit videosestřih z loňského ročníku, kde můžete mezi hosty vidět a slyšet Pavla Valouška sen., Tomáše Tomečka, Josefa Častulíka, Jaromíra Tomaštíka, Jindřicha Štolfu, Miroslava Jakeše s Jaroslavem Novákem, Martinu Daňhelovou, Josefa Minaříka, Petra Vraje sen. a Jiřího Strosse.
Další informace včetně „startovní listiny“ závodníků pozvaných mezi hlavní hosty Vám přineseme ještě ve zprávě v týdnu před konáním vlastní besedy. Akcí Vás bude opět provázet dvojice moderátorů Jan Vaškovič a Aleš Holakovský, nicméně hlavními moderátory besedy budete jako vždy právě Vy, rallyoví sportovní fanoušci!
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.