Poslednou súťažou tohtoročnej rally sezóny pre slovenský KL Racing Rally Team bolo podujatie Mikuláš Zaremba Rally Slušovice.
„Posledná súťaž tohtoročnej sezóny, musím rovno priznať, pre náš KL Racing Rally Team nevyšla tak ako sme očakávali. Z trojice súťažných posádok sme v cieli mali možnosť privítať iba jednu. Nič sa však nedeje, aj takúto podobu máva niekedy rally. Napriek tomu som rád, že sme sa na tejto súťaži, ktorá už tradične býva rozlúčkou so sezónou, mohli divákom ukázať. Všetkým posádkam, ale aj mechanikom, či partnerom nášho tímu patrí vďaka, vidíme sa v budúcoročnej sezóne,“ povedal úvodom Marek Lokaj, manažér KL Racing Rally Teamu.
Čo sa vlastne na Mikuláš Zaremba Rally Slušovice v KL Racing Rally Teame udialo? Jednoducho mal slovenský tím čierny deň. Ten začal tým, že už dvesto metrov po štarte posádke Tomáš Kukučka – Radovan Mozner mladší praskla poloos na ich súťažnom Forde Fiesta R5 a zo štvorkolky sa razom stala zadokolka. Pri tridsiatich ostrých kilometroch, ale aj možnosti ďalšieho neúmyselného poškodenia Fordu nemalo význam pre túto dvojicu ďalej v súťaži pokračovať.
Druhou posádkou, ktorá skončila v súťaži hneď v prvom meranom úseku bola dvojica Pavol Cireň – Marek Podobník. V ich prípade zohrala veľkú úlohu šmykľavá a riadne zablatená trať, keď v jednej ľavej odbočke poslali Subaru Impreza WRX STi namiesto vľavo rovno. Následkom tohto neodbočenia bola havária, ktorá sa pre posádku skončila síce bez akejkoľvek ujmy na zdraví, so Subaru sa však ďalej pokračovať nedalo.
Česť KL Racing Rally Teamu tak nakoniec zachraňovala česká posádka Ludvík Karlík – Veronika Římalová jazdiaca na vozidle Renault Clio Sport, ktorej sa podarilo dojazdiť až do cieľa podujatia Mikuláš Zareba Rally Slušovice 2015.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?