Nelekejte se, nechystá se přesun nejslavnější české soutěže do podzimních či zimních měsíců.
Avšak těmito slovy se dá popsat nasazení týmu Tomáše Urbana. V následujících dnech je čekají aktivity srovnatelné se zápřahem jako na Barumce. Tomáš se s „Fanušem“ (Favorit 135L) přihlásil na Mikuláš Rally Zaremba ve Slušovicích, kde vedle něj usedne nová akvizice – Eva Žaludková. V neděli pak odstartuje do závodu GPD RallyCupu na polygonu Tatry v Kopřivnici, kde vedle něj usedne již tradiční navigátor „z Kopru“ Jan Dušek.
Před nabitým závodním víkendem provedl Tomáš několik zásadních úprav na autě. Jakých, to však sdělit zatím nechce. „Nechte se překvapit. To podstatné uvidíte zítra ve Slušovicích. Prozradím jen, že výkon je více než dostatečný a stabilita také“, naznačuje tajemně Tomáš. „Teď máme za sebou administrativní přejímky, ještě zapracujeme na autě, aby bylo vše na ráno připravené. Auto se dodělávalo v poslední době dost intenzivně, ale pořád je co vylepšovat. Věřím, že to zítra vše bude v pořádku a závod si s Evou užijeme“, dodává jezdec.
„Já k autu také nic neřeknu, vše se odhalí zítra. Tenhle víkend je takový vrchol letošní sezony a hlavně se těšíme na to, jak se autu po úpravě bude dařit. Já si v sobotu obleču fotovestu, ale v neděli už mě čeká závodní overal. V GPD v Kopřivnici se jede o dvojnásobné body a rádi bychom potrápili konkurenci. Minulou neděli jsme již lehce testovali a jsme velmi spokojeni. Bude to náročný víkend, ale pořádný závěr sezony prostě za to vypětí stojí“, dodává Honza.
„Zveme tímto naše fanoušky v sobotu do Slušovic a v neděli do Kopřivnice. Připraveny jsou pro vás podpisové karty, k dostání bude i rally kalendář na rok 2016. Rádi vás uvidíme a těšíme se na vaši podporu u tratí obou víkendových závodů“, dodávají oba.
V sobotu odstartuje první vůz do slušovické rychlostní zkoušky v 11:38, cíl je plánován 20 minut po patnácté hodině. Tomáš s Evou budou mít startovní číslo 74. V neděli na polygonu Tatry vyrazí na start Tomáš s Honzou krátce po půl desáté.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?