U příležitosti konání 35. ročníku Valašské rally 2016, která se uskuteční ve dnech 15. – 16. dubna 2016 v okolí Valašského Meziříčí a Kopřivnice, vyhlašuje pořadatel uvedené automobilové soutěže, JT Rally Team Vsetín, výtvarnou soutěž na téma Nakresli rally.
V pořadí druhý ročník soutěže pro děti z mateřských a základních škol a studenty středních škol je připravován ve spolupráci se Základní školou Vsetín, Sychrov 97 a Muzeem regionu Valašsko. Podpory se akci dostává také od organizátora Valašské rally 2016 AutoMotoKlubu Rallye Sport – Vsetín, společností Rocksteel Šenov u Nového Jičína a Svarmetal Skotnice a redakce Valašského deníku.
Snahou pořadatele výtvarné soutěže, JT Rally Teamu, je seznámit veřejnost s výtvarnou představou dětí a mládeže o Valašské rally, rychlých autech a jejich posádkách či krajině, kterou soutěžní vozidla projíždějí. „Nebo také o fair play v motoristickém sportu, ztvárněnou klasickou či netradiční a zajímavou výtvarnou technikou, kterou u nejmladší generace Valašská rally, jež patří k nejstarším a nejnáročnějším v České republice, vyvolává,“ uvedla za organizátory výtvarné soutěže předsedkyně hodnotitelské komise, Jaroslava Ševčíková ze Základní školy Vsetín-Sychrov.
Do prvního ročníku výtvarné soutěže, jehož mottem bylo: Valašská rally je hit! Pojďme ji nakreslit a pak jí na tratích zafandit!, zaslali děti a mladí lidé organizátorům přes 180 výtvarných prací.
Druhý ročník výtvarné soutěže Nakresli rally vyhodnotí organizátoři při slavnostním odpoledni v zámku Kinských ve Valašském Meziříčí dne 12. dubna 2016. A to za účastní nejen představitelů Valašky, ale také zástupců soutěžních posádek 35. ročníku Valašské rally 2016. Poté budou práce prezentovány ve výstavních prostorech zámku.
Záštitu nad druhým ročníkem výtvarné soutěže dětí a mládeže Nakresli rally, pořádané u příležitosti 35. ročníku Valašské rally 2016, převzali poslanec Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Petr Kořenek a místostarostka města Valašské Meziříčí Yvona Wojaczková.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?