RUFA SPORT v jesennom období žije intenzívnym rally športom. Po Auto Show a Setkání Mistrů sa tretíkrát po sebe predstaví na rally súťaži opäť. Tentoraz to bude v rámci Pražského Rallysprintu.
XXI. TipCars Pražský Rallysprint odštartuje v hlavnom meste Českej republiky, v Prahe v dňoch 27. – 28.novembra 2015. Na jeho štart sa postaví takmer šesťdesiatka súťažiacich medzi ktorými, ako sme si zvykli už v minulosti, nebude chýbať ani štvornásobný absolútny slovenský rally šampión, RUFA SPORT Team, ktorý sa na štart postaví hneď s dvoma špičkovými posádkami. Jednou z nich bude poľská posádka Grzegorz Grzyb – Robert Hundla a Škoda Fabia R5, druhou česká posádka Tomáš Kostka – Ladislav Kučera, ktorí sa divákom v Prahe predstavia s Fordom Fiesta RS WRC.
„Do Prahy celý náš tím chodí rád, máme množstvo kamarátov a partnerov. V tomto roku ideme rovnako ako v minulom roku s dvoma posádkami. Obe v priebehu tohtoročnej sezóny pre náš tím priviezli množstvo ocenení, či už to bolo v rámci slovenských, či poľských rally majstrovstiev na strane Grzyba s Hundlom, ale aj výborná reprezentácia RUFA SPORT Teamu zo strany Tomáša Kostku v Českej reúublike. Pražský Rallysprint je pre náš tím rovnako dôležitým podujatím ako napríklad Auto Show na Slovakia Ringu, či Setkání mistrů v Sosnovej, keďže partnerov nášho tímu tvoria spoločnosti z celého bývalého Československa. V minulom roku tu Tomáš Kostka dosiahol na tretie miesto absolútneho poradia a Grzegorz Grzyb na piate miesto v absolútnom poradí, ale aj víťazstvo v triede 2. Ak by sa im tento výsledok podarilo zopakovať, budem spokojný,“ opísal svoje pocity manažér RUFA SPORT Teamu, Ľubomír Kleman.
Miestom konania XXI. TipCars Pražský Rallysprint bude okolie strahovského štadiónu, pričom štart je naplánovaný na sobotu 28.11.2015 o 9:20 hodine a cieľ súťaže bude v ten istý deň o 15:15 hodine.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?