RUFA SPORT v jesennom období žije intenzívnym rally športom. Po Auto Show a Setkání Mistrů sa tretíkrát po sebe predstaví na rally súťaži opäť. Tentoraz to bude v rámci Pražského Rallysprintu.
XXI. TipCars Pražský Rallysprint odštartuje v hlavnom meste Českej republiky, v Prahe v dňoch 27. – 28.novembra 2015. Na jeho štart sa postaví takmer šesťdesiatka súťažiacich medzi ktorými, ako sme si zvykli už v minulosti, nebude chýbať ani štvornásobný absolútny slovenský rally šampión, RUFA SPORT Team, ktorý sa na štart postaví hneď s dvoma špičkovými posádkami. Jednou z nich bude poľská posádka Grzegorz Grzyb – Robert Hundla a Škoda Fabia R5, druhou česká posádka Tomáš Kostka – Ladislav Kučera, ktorí sa divákom v Prahe predstavia s Fordom Fiesta RS WRC.
„Do Prahy celý náš tím chodí rád, máme množstvo kamarátov a partnerov. V tomto roku ideme rovnako ako v minulom roku s dvoma posádkami. Obe v priebehu tohtoročnej sezóny pre náš tím priviezli množstvo ocenení, či už to bolo v rámci slovenských, či poľských rally majstrovstiev na strane Grzyba s Hundlom, ale aj výborná reprezentácia RUFA SPORT Teamu zo strany Tomáša Kostku v Českej reúublike. Pražský Rallysprint je pre náš tím rovnako dôležitým podujatím ako napríklad Auto Show na Slovakia Ringu, či Setkání mistrů v Sosnovej, keďže partnerov nášho tímu tvoria spoločnosti z celého bývalého Československa. V minulom roku tu Tomáš Kostka dosiahol na tretie miesto absolútneho poradia a Grzegorz Grzyb na piate miesto v absolútnom poradí, ale aj víťazstvo v triede 2. Ak by sa im tento výsledok podarilo zopakovať, budem spokojný,“ opísal svoje pocity manažér RUFA SPORT Teamu, Ľubomír Kleman.
Miestom konania XXI. TipCars Pražský Rallysprint bude okolie strahovského štadiónu, pričom štart je naplánovaný na sobotu 28.11.2015 o 9:20 hodine a cieľ súťaže bude v ten istý deň o 15:15 hodine.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.