RUFA SPORT v jesennom období žije intenzívnym rally športom. Po Auto Show a Setkání Mistrů sa tretíkrát po sebe predstaví na rally súťaži opäť. Tentoraz to bude v rámci Pražského Rallysprintu.
XXI. TipCars Pražský Rallysprint odštartuje v hlavnom meste Českej republiky, v Prahe v dňoch 27. – 28.novembra 2015. Na jeho štart sa postaví takmer šesťdesiatka súťažiacich medzi ktorými, ako sme si zvykli už v minulosti, nebude chýbať ani štvornásobný absolútny slovenský rally šampión, RUFA SPORT Team, ktorý sa na štart postaví hneď s dvoma špičkovými posádkami. Jednou z nich bude poľská posádka Grzegorz Grzyb – Robert Hundla a Škoda Fabia R5, druhou česká posádka Tomáš Kostka – Ladislav Kučera, ktorí sa divákom v Prahe predstavia s Fordom Fiesta RS WRC.
„Do Prahy celý náš tím chodí rád, máme množstvo kamarátov a partnerov. V tomto roku ideme rovnako ako v minulom roku s dvoma posádkami. Obe v priebehu tohtoročnej sezóny pre náš tím priviezli množstvo ocenení, či už to bolo v rámci slovenských, či poľských rally majstrovstiev na strane Grzyba s Hundlom, ale aj výborná reprezentácia RUFA SPORT Teamu zo strany Tomáša Kostku v Českej reúublike. Pražský Rallysprint je pre náš tím rovnako dôležitým podujatím ako napríklad Auto Show na Slovakia Ringu, či Setkání mistrů v Sosnovej, keďže partnerov nášho tímu tvoria spoločnosti z celého bývalého Československa. V minulom roku tu Tomáš Kostka dosiahol na tretie miesto absolútneho poradia a Grzegorz Grzyb na piate miesto v absolútnom poradí, ale aj víťazstvo v triede 2. Ak by sa im tento výsledok podarilo zopakovať, budem spokojný,“ opísal svoje pocity manažér RUFA SPORT Teamu, Ľubomír Kleman.
Miestom konania XXI. TipCars Pražský Rallysprint bude okolie strahovského štadiónu, pričom štart je naplánovaný na sobotu 28.11.2015 o 9:20 hodine a cieľ súťaže bude v ten istý deň o 15:15 hodine.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?