Štrnáste miesto absolútneho poradia, ale aj deviate v triede P2+ patrilo v cieli tohtoročnej Rally Vsetín posádke slovenského KM Racing Teamu, Tomášovi Kúrkovi a Milanovi Škubníkovi.
„Od začiatku sme sa trochu bili s nastavením nášho Mini John Cooper Works WRC, k čomu nám veľmi nepomohli ani tunajšie podmienky. Vsetín je tým známy, že tu v rámci súťaže nikdy nevieme čo môžeme čakať. Tento rok počas celého dňa pršalo, všade bolo množstvo blata, navyše sa k tomu všetkému pridala hmla. Podmienky však mali všetci rovnaké a tak sa na ne nechcem vyhovárať. My sme na začiatku sme dosť stratili, v druhej runde sme nie celkom trafili pneumatiky, čo tiež neprispelo k špičkovému výkonu. Všetko sme si vynahradili aspoň v poslednej sekcii, kde sa nám podarilo poskočiť o tri miesta vyššie a dosahovanými časmi sme sa dostali do TOP 10. Škoda, že sa nám toto nedarilo už od začiatku, ale v rally sa nie vždy vydarí všetko čo by sme chceli. Súťaž sme nakoniec dojazdili na solídnom štrnástom mieste,“ povedal Tomáš Kúrka po prejazde cieľovou rampou.
Spokojnosť s výkonom posádky nakoniec vyjadrili aj manažéri KM Racing Slovakia, Marek Krupica a Ivan Mutňanský: „Vo Vsetíne sa zišla nesmierne silná konkurencia nielen z Čiech, či Moravy, ale aj zo Slovenska. Podmienky, ako už opísal aj Tomáš boli náročné a tak sme radi, že naša posádka došla až do cieľa. Množstvu ďalších sa to totiž vôbec nepodarilo. Sme spokojní.“
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?