Štrnáste miesto absolútneho poradia, ale aj deviate v triede P2+ patrilo v cieli tohtoročnej Rally Vsetín posádke slovenského KM Racing Teamu, Tomášovi Kúrkovi a Milanovi Škubníkovi.
„Od začiatku sme sa trochu bili s nastavením nášho Mini John Cooper Works WRC, k čomu nám veľmi nepomohli ani tunajšie podmienky. Vsetín je tým známy, že tu v rámci súťaže nikdy nevieme čo môžeme čakať. Tento rok počas celého dňa pršalo, všade bolo množstvo blata, navyše sa k tomu všetkému pridala hmla. Podmienky však mali všetci rovnaké a tak sa na ne nechcem vyhovárať. My sme na začiatku sme dosť stratili, v druhej runde sme nie celkom trafili pneumatiky, čo tiež neprispelo k špičkovému výkonu. Všetko sme si vynahradili aspoň v poslednej sekcii, kde sa nám podarilo poskočiť o tri miesta vyššie a dosahovanými časmi sme sa dostali do TOP 10. Škoda, že sa nám toto nedarilo už od začiatku, ale v rally sa nie vždy vydarí všetko čo by sme chceli. Súťaž sme nakoniec dojazdili na solídnom štrnástom mieste,“ povedal Tomáš Kúrka po prejazde cieľovou rampou.
Spokojnosť s výkonom posádky nakoniec vyjadrili aj manažéri KM Racing Slovakia, Marek Krupica a Ivan Mutňanský: „Vo Vsetíne sa zišla nesmierne silná konkurencia nielen z Čiech, či Moravy, ale aj zo Slovenska. Podmienky, ako už opísal aj Tomáš boli náročné a tak sme radi, že naša posádka došla až do cieľa. Množstvu ďalších sa to totiž vôbec nepodarilo. Sme spokojní.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?