KL Racing Team, a Tomáš Kukučka majú za sebou druhú súťaž s vozidlom Ford Fiesta R5. Dopadla úspešne Tomáš s Paľom Kušnierom dojazdili na štvrtom mieste v rámci Pohára organizátora.
Na štart posledného kola českého rallysprintového seriálu sa slovenský KL Racing Rally team predstavil celkovo s trojicou súťažných posádok. Z nich sa najlepšie darilo dvojici Tomáš Kukučka – Pavol Kušnier, ktorým spoločne s vozidlom Ford Fiesta R5 patrilo v cieli nielen štvrté miesto v rámci Pohára organizátora, ale aj dvanáste absolútneho poradia. „V prvom rade musím povedať, že sme obaja radi, že sme v cieli. Podmienky boli v rámci celej súťaže nesmierne ťažké. Tunajšie rýchlostky sú veľmi úzke, ušmýkané, po lese, do toho množstvo vody, Rýchlostné skúšky boli naozaj ťažké, trať bola veľmi úzka, všetko v lese, veľa blata a do toho počas celého dňa pršalo a navyše prišla hmla. A práve v hmle a tme mám ja osobne veľký problém jazdiť naplno, jednoducho nie som si v takýchto podmienkach istý. Na druhej strane, keď sa pozrieme na výsledok, v takej to konkurencii aká sa tu zišla, je to viac ako dobré, čiže som spokojný. Navyše musím pochváliť aj Paľa Kušniera, s ktorým som išiel svoju prvú súťaž. Je to absolútny profesionál a ja mu veľmi pekne ďakujem,“ povedal po dojazde do cieľa Tomáš Kukučka.
Druhou posádkou, ktorá reprezentovala KL Racing Rally Team, bola dvojica Tomáš Konečný – Peter Lorenčík. Táto dvojica sa divákom vo Vsetíne predstavila v spolupráci s vozidlom Peugeot 208 R2 a v cieli im patrilo šieste miesto v rámci Pohára organizátora.
Poslednou posádkou štartujúcou vo farbách slovenského KL Racing Rally Teamu bola česká dvojica Lukáš Langmajer a Pavel Ryšánek. Český herec za volantom Renaultu Clio Sport rovnako zanechali u divákov dobrý obraz.
„Som spokojný. Všetky tri posádky nášho KL Racing Rally Teamu dojazdili až na cieľovú rampu, čo je pri pohľade na veľmi ťažké podmienky, ktoré vo Vsetíne počas súťaže panovali. Moja vďaka patrí nielen všetkým posádkam, ale aj mechanikom za prípravu trojice vozidiel a partnerom za podporu,“ doplnil Marek Lokaj, manažér KL Racing Rally Teamu.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.