KL Racing Team, a Tomáš Kukučka majú za sebou druhú súťaž s vozidlom Ford Fiesta R5. Dopadla úspešne Tomáš s Paľom Kušnierom dojazdili na štvrtom mieste v rámci Pohára organizátora.
Na štart posledného kola českého rallysprintového seriálu sa slovenský KL Racing Rally team predstavil celkovo s trojicou súťažných posádok. Z nich sa najlepšie darilo dvojici Tomáš Kukučka – Pavol Kušnier, ktorým spoločne s vozidlom Ford Fiesta R5 patrilo v cieli nielen štvrté miesto v rámci Pohára organizátora, ale aj dvanáste absolútneho poradia. „V prvom rade musím povedať, že sme obaja radi, že sme v cieli. Podmienky boli v rámci celej súťaže nesmierne ťažké. Tunajšie rýchlostky sú veľmi úzke, ušmýkané, po lese, do toho množstvo vody, Rýchlostné skúšky boli naozaj ťažké, trať bola veľmi úzka, všetko v lese, veľa blata a do toho počas celého dňa pršalo a navyše prišla hmla. A práve v hmle a tme mám ja osobne veľký problém jazdiť naplno, jednoducho nie som si v takýchto podmienkach istý. Na druhej strane, keď sa pozrieme na výsledok, v takej to konkurencii aká sa tu zišla, je to viac ako dobré, čiže som spokojný. Navyše musím pochváliť aj Paľa Kušniera, s ktorým som išiel svoju prvú súťaž. Je to absolútny profesionál a ja mu veľmi pekne ďakujem,“ povedal po dojazde do cieľa Tomáš Kukučka.
Druhou posádkou, ktorá reprezentovala KL Racing Rally Team, bola dvojica Tomáš Konečný – Peter Lorenčík. Táto dvojica sa divákom vo Vsetíne predstavila v spolupráci s vozidlom Peugeot 208 R2 a v cieli im patrilo šieste miesto v rámci Pohára organizátora.
Poslednou posádkou štartujúcou vo farbách slovenského KL Racing Rally Teamu bola česká dvojica Lukáš Langmajer a Pavel Ryšánek. Český herec za volantom Renaultu Clio Sport rovnako zanechali u divákov dobrý obraz.
„Som spokojný. Všetky tri posádky nášho KL Racing Rally Teamu dojazdili až na cieľovú rampu, čo je pri pohľade na veľmi ťažké podmienky, ktoré vo Vsetíne počas súťaže panovali. Moja vďaka patrí nielen všetkým posádkam, ale aj mechanikom za prípravu trojice vozidiel a partnerom za podporu,“ doplnil Marek Lokaj, manažér KL Racing Rally Teamu.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?