Iba osemdesiat kilometrov z domu na štart Rally Vsetín. Taká je vzdialenosť od domu Tomáša Kúrku do Vsetína. Aj preto sa dá povedať, že pre posádku KM Racing Slovakia je Říha Group – Partr Rally Vsetín vlastne domácou súťažou.
Takmer stodvadsať štartujúcich rally posádok sa počas nadchádzajúceho piatka a soboty predstaví presne po roku divákom vo Vsetíne a jeho okolí. Medzi nimi nebude chýbať ani KM Racing Slovakia a jeho posádka Tomáš Kúrka – Milan Škubník. Táto dvojica, ktorú poznáme aj zo spoločného účinkovania v rámci niekoľkých súťaží na Slovensku sa predstaví fanúšikom rally súťaží s vozidlom Mini John Cooper WRC.
„Sme radi, že naša spolupráca s Tomášom Kúrkom pokračuje. Na Rally Jeseníky, kde sme sa spoločne naposledy predstavili Tomáša zradila poloos Mini Coopra a do cieľa nedorazil. Dúfam, že sa nám teraz technické poruchy vyhnú a Tomáša s Milanom privítame na cieľovej rampe,“ povedal Marek Krupica, manažér KM Racing Slovakia Teamu.
Jeho slová doplnil aj druhý manažér tímu, Ivan Mutňanský: „Rally Vsetín je nádherná súťaž. Je veľmi dobre zorganizovaná a rýchlostné skúšky sa nachádzajú v nádhernom prostredí. Verím aj ja, že našej posádke sa bude dariť a chalani dorazia až na cieľovú rampu.“
Říha Group – Partr Rally Vsetín čaká najskôr piatkové predstavenie súťažiacich, ktoré sa bude konať na štartovej rampe. Samotná súťaž naostro štartuje v sobotu ráno, pričom súťažiaci, ak chcú byť úspešní, musia absolvovať osem rýchlostných skúšok. Cieľ súťaže je naplánovaný na sobotu tesne pred 17-tou hodinou.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?