Fanouškové rallysportu sice netrpělivě sledují přípravy všech týmů na druhý podnik sezony v Českém Krumlově, hustopečští pořadatelé hlásí definitivní podobu svého závodu. Ten se uskuteční ve dnech 19. – 20. června 2015. XI. ročník AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče 2015 se bude započítáván do MČR 2015 a MČR historických automobilů (sobotní etapa).
Potvrzen je oficiální start AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče v pátek 19. června v 19:30 hodin (posádky HA ještě o hodinu dříve) z Dukelského náměstí v Hustopečích, první etapa bude zakončena krátce před 23. hodinou.
Sobotní část závodu odstartuje v 9:30 hodin a po 45minutovém servisu v areálu hustopečské společnosti MOSS logistics vyrazí posádky na další porci ostrých kilometrů. Na cílovou rampu se vítězná dvojice vrátí v 15:20 hodin.
„Každým dnem se na oficiálních stránkách soutěže objeví Zvláštní ustanovení letošního jedenáctého ročníku, které posádkám nabídne první informace k finální skladbě trati hustopečské rally,“ vypovídá ředitel soutěže Rudolf Kouřil.
Formát trati půjde odhadnout z přiloženého harmonogramu, ale detailnější informace budou pořadatelé uvolňovat až s blížícím se začátkem závodu. Nyní můžeme alespoň fanoušky informovat o změně místa shakedownu. Ten se po pauze vrací na část RZ Starovice. Pátek tak bude věnován nejen druhému dni seznamovacích jízd, administrativním a technickým přejímkám (8 – 13,30 hodin), ale zejména možnosti naposledy si odzkoušet závodní speciály před ostrým startem. Testovací trať bude otevřena mezi 15 – 18 hodinou.
„Vyslyšeli jsme připomínky posádek na loňský ročník testovací zkoušky, stejně jako fanoušků na špatnou přístupnost shakedownu. Vracíme se tedy na osvědčené Starovice. Na posádky čeká část RZ 6, 9, samozřejmě v opačném směru. Více najdete v přiložené mapce,“ doplňuje Kouřil.
Pořadatelský tým Agrotec Autoklubu očekává nabitou startovní listinu v čele se žhavou novinkou továrního týmu Škoda Motorsport – Fabií R5, stejně jako v minulých sezonách však myslí i na posádky slabších tříd, pro které bude určeno po celou dobu uzávěrky přihlášek nižší startovné.
Agrotec Rally
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.