Fanouškové rallysportu sice netrpělivě sledují přípravy všech týmů na druhý podnik sezony v Českém Krumlově, hustopečští pořadatelé hlásí definitivní podobu svého závodu. Ten se uskuteční ve dnech 19. – 20. června 2015. XI. ročník AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče 2015 se bude započítáván do MČR 2015 a MČR historických automobilů (sobotní etapa).
Potvrzen je oficiální start AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče v pátek 19. června v 19:30 hodin (posádky HA ještě o hodinu dříve) z Dukelského náměstí v Hustopečích, první etapa bude zakončena krátce před 23. hodinou.
Sobotní část závodu odstartuje v 9:30 hodin a po 45minutovém servisu v areálu hustopečské společnosti MOSS logistics vyrazí posádky na další porci ostrých kilometrů. Na cílovou rampu se vítězná dvojice vrátí v 15:20 hodin.
„Každým dnem se na oficiálních stránkách soutěže objeví Zvláštní ustanovení letošního jedenáctého ročníku, které posádkám nabídne první informace k finální skladbě trati hustopečské rally,“ vypovídá ředitel soutěže Rudolf Kouřil.
Formát trati půjde odhadnout z přiloženého harmonogramu, ale detailnější informace budou pořadatelé uvolňovat až s blížícím se začátkem závodu. Nyní můžeme alespoň fanoušky informovat o změně místa shakedownu. Ten se po pauze vrací na část RZ Starovice. Pátek tak bude věnován nejen druhému dni seznamovacích jízd, administrativním a technickým přejímkám (8 – 13,30 hodin), ale zejména možnosti naposledy si odzkoušet závodní speciály před ostrým startem. Testovací trať bude otevřena mezi 15 – 18 hodinou.
„Vyslyšeli jsme připomínky posádek na loňský ročník testovací zkoušky, stejně jako fanoušků na špatnou přístupnost shakedownu. Vracíme se tedy na osvědčené Starovice. Na posádky čeká část RZ 6, 9, samozřejmě v opačném směru. Více najdete v přiložené mapce,“ doplňuje Kouřil.
Pořadatelský tým Agrotec Autoklubu očekává nabitou startovní listinu v čele se žhavou novinkou továrního týmu Škoda Motorsport – Fabií R5, stejně jako v minulých sezonách však myslí i na posádky slabších tříd, pro které bude určeno po celou dobu uzávěrky přihlášek nižší startovné.
Agrotec Rally
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?