Již za týden se jede poslední závod rallysprintové sezóny, Říha Group Rally Vsetín 2014. Již nyní vychází seznam přihlášených.
Máme se na co těšit. R5tky Odložilíka a Jakeše. WRC Tomaštíka, Trněného a Kahleho. S 2000covky Trnovce, Adolfa, Dohnala, po "demontáži" motoru v Příbrami, snad i Martina Vlčka, dále Kurky (test před RAlly du Valais). Nováčkem v této třídě bude Miloš Vágner. Smečka Lancerů - za volantem budou Kirnig, Růžička, Mikulaštík, Ševčík, také mistr třídy Březík a Jaroslav Pešl. Své Subaru, pochroumané výletem přes stromy na louku v Jeseníkách, dal dohromady i Zimmerman. Pojede i Olga Lounová.
Ve dvoukolkách je přihlášen i jejich mistr Rujbr, ale také mistr dvoukolek velkých soutěží Smékal.
Soutěž se jede i jako soutěž Poháru v Rally. Sice již bez jistých mistrů Hladíka s Krajčou a druhého v pořadí, rychlého, Palduse. Určitě se bude na co dívat. Lady VFTS - Němec, Lekeš. Favority Vraje, Hlouška a Kovandy, Ford Escort RS 20000 Karbana ale i další posádky.
Celkem je přihlášeno 128 posádek. Poslední soutěž roku každoročně naznačí, jakým směrem se budou ubírat třeba mistří tříd, že si třeba vyzkoušejí již auto v jíno třídě, ale leotšní rok ukazuje pouze na změnu vozu u Miloše Vágnera, kdy Lancer vystřídala Fabia S2000. Uvidíme zda z toho lze něco usuzovat. Nechme se překvapit.
SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?