Vedoucí posádka Mezinárodního mistrovství České republiky v rallye Václav Pech jun. – Petr Uhel udělala další podstatný krok v obhajobě mistrovského titulu z loňského roku.
Jihomoravská rallye Hustopeče tentokrát divákům i závodníkům ukázala přívětivou tvář a po oba závodní dny vládlo příjemné letní počasí. Divácká návštěva čtvrté soutěže domácího mistrovství byla velmi slušná, k čemuž jistě přispěly i atraktivní úseky na šotolině, které se na žádné jiné soutěži v ČR v takové míře nevyskytují. „Rallye Hustopeče je charakterem velmi odlišná od všech ostatních závodů. Úzké asfaltové cesty, po kterých vedou rychlostní zkoušky, jsou pokryté prachem z vinohradů a často se zde střídají i šotolinové úseky. To způsobuje menší přilnavost vozu a tím pádem se zde jezdí většími smyky než kdekoliv jinde. To se muselo líbit všem divákům, kdy to rychle bez dlouhých smyků na šotolině ani nejde,“ říká k záludnostem Rallye Hustopeče Václav Pech jun.,
MINI John Cooper Works S2000 1,6 turbo týmu EuroOil – invelt se od první rychlostní zkoušky usadilo na čele výsledkové listiny a až do cíle soutěže vedení neopustilo. „Nebylo to rozhodně tak jednoduché zde vyhrát, jak to na první pohled vypadá. K chybě je vždy velmi blízko a zrádných míst bylo na trati celé soutěže množství. V závěru jsme si díky slušnému náskoku na naše nejbližší soupeře mohli dovolit jet více takticky a kontrolovat pozici. Teď celý team čekají náročné dva týdny před mladoboleslavskou Rallye Bohemia, ve kterých se musí stačit kompletní repase a příprava Miníka,“ naznačuje plány na nejbližší období Václav Pech jun.
Posádka Václav jun. – Petr Uhel z EuroOil – invelt teamu zvítězila v Rallye Hustopeče s náskokem 26,6 vteřiny na Miroslava Jakeše s novým vozem Citroën DS3 R5 a před třetím Martinem Vlčkem se Škodou Fabia S2000.
//Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.