Za volanty vozů Škoda Fabia S2000 usednou Jan Kopecký a Essapeka Lappi
Skvělá zpráva dorazila v těchto dnech pořadatelům Rallye Český Krumlov. Velkým tahákem 42. ročníku oblíbené soutěže bude start kompletního týmu Škoda Motorsport. Na jihu Čech se tedy o prvním květnovém víkendu představí hned dva tovární speciály Škoda Fabia Super 2000.Do toho prvního usednou úřadující mistři Evropy v automobilových soutěžích a obhájci triumfu z jubilejní 40. Rallye Český Krumlov 2012 Jan Kopecký s Pavlem Dreslerem, kteří tento týden absolvují na Novém Zélandu svůj letošní debut v asijsko-pacifickém šampionátu.
Na tratích Rallye Český Krumlov se objeví také finská dvojice Essapeka Lappi a Janne Ferm. Třiadvacetiletý Seveřan se letos blýskl absolutním vítězstvím při druhém podniku mistrovství Evropy, lotyšské Rally Liepaja, vloni vyhrál kategorii WRC 2 na mistrovství světa v Portugalsku a celkově ovládl i švýcarskou Rallye du Valais, závěrečný podnik ERC 2013.„Zájem továrního týmu Škoda Motorsport zúčastnit se českokrumlovské soutěže nás velice potěšil. Právě dnes jsem dostal informaci, že ještě do konce tohoto týdne bychom měli obdržet přihlášky obou posádek,“ potvrdil ředitel Rallye Český Krumlov Luboš Šalát.Seznam přihlášených posádek téměř dva týdny před uzávěrkou přihlášek čítá více než čtyři desítky soutěžících, mezi nimiž nechybí loňský vítěz Václav Pech (Mini John Cooper Works S2000), Maďar János Puskádi (Škoda Fabia S2000) nebo Miroslav Jakeš, jenž by měl v Českém Krumlově představit v české premiéře Citroën DS3 R5. Organizátorům rovněž dorazila přihláška od nejrychlejšího pilota loňského závodu historiků Jiřího Kalisty (Subaru Legacy RS).Kompletní informace k 42. Rallye Český Krumlov 2014 se budou průběžně objevovat na oficiálních internetových stránkách www.rallyekrumlov.cz a www.ckmotorsport.cz.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?