V pátek 30. srpna 2013 dojde ve Zlíně k částečnému omezení dopravy z důvodu konání divácké Super rychlostní zkoušky v rámci letošního ročníku Barum Czech Rally Zlín. Touto diváckou rychlostní zkouškou bude omezena i železniční doprava.
K omezení dojde v následujících lokalitách:
- bude omezen přístup k nádraží Zlín střed (přístupová cesta bude označena pořadatelem Barum Czech Rally Zlín).
- osobní vlaky od 18.30 do 23.00 hod budou nahrazeny autobusy:
směr Vizovice - Otrokovice
Nahrazeny budou vl. Os 14236, Os 14238, Os 14240 v úseku Vizovice – Zlín – Malenovice a vl.14242 v úseku Vizovice – Otrokovice přes zastávku ND Zlín střed – náměstí Práce.
ND za vl. 14242 zastaví na zastávce Zlín – Malenovice zastávka MHD.
Cestující jedoucí do stanice Zlín střed vystoupí z důvodu uzavření přístupové cesty na nádraží ČD Zlín střed na náhradní zastávce náměstí Práce.
směr Otrokovice - Vizovice
nahrazeny budou vl. Os 14247, Os 14237, Os 14239 a Os 14241 v úseku Zlín - Malenovice – Vizovice, přes zastávku ND Zlín střed – náměstí Práce
Ex 591 v úseku Zlín - Malenovice – Zlín střed, přes zastávku ND Zlín střed – náměstí Práce
Cestující jedoucí do stanice Zlín střed vystoupí z důvodu uzavření přístupové cesty na nádraží ČD Zlín střed na náhradní zastávce náměstí Práce. Cestující jedoucí na automobilový závod mohou pokračovat vlakem do stanice Zlín střed.
- vlak Ex 591 z Prahy zastaví mimořádně pro výstup cestujících ve stanici Zlín - Malenovice, ze které budou přepraveni náhradní autobusovou dopravou na náhradní zastávku na náměstí Práce (cestující mohou vystoupit také v cílové stanici Zlín střed).
- náhradní doprava za vlak Os 14241 Zlín střed – Vizovice odjede z náměstí Práce bez čekání na pravidelný odjezd tohoto vlaku dle JŘ a bude určena pouze pro výstup cestujících.
- přípojný spoj od vl. Ex 591 bude veden ze ŽST Zlín – Malenovice, přes náměstí Práce v čase pravidelného odjezdu vl. 14241 (22.50 hod).
- vlak Os 14241 Zlín střed – Vizovice odjede ze železniční stanice Zlín střed opožděn ve 23.15 hod.
- vlak Os 14242 Zlín střed – Otrokovice odjede ze železniční stanice Zlín střed opožděn ve 23.15 hod.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.