AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče odpočítává do startu poslední desítku dnů. Závod se pojede ve dnech 21. – 22. června 2013 jako součást MMČR a Evropského poháru s koeficientem 5.
Při pohledu do Zvláštních ustanovení soutěže, právě 10. června ve 24 hodin bude uzávěrka přihlášek letošního ročníku hustopečské soutěže.
„Nyní máme přihlášeno pět desítek posádek, ale podle tradice řada dalších dorazí až na poslední chvíli. Proto věříme, že nepřijdeme o žádný z vozů letošní špičky českého šampionátu. Opravdovým tahákem pak bude start vedoucího tandemu mistrovství Evropy Jan Kopecký – Pavel Dresler. Posádky továrního týmu Škoda Motorsport samozřejmě pojede s vozem Škoda Fabia Super 2000. Dočkáme se tak zajímavé konfrontace vítěze Jänneru Kopeckého a posledních dvou domácích závodů (Šumava, Český Krumlov), plzeňské dvojice Václav Pech – Petr Uhel. Nechybí ani Jaromír Tarabus s Danem Trunkátem, naopak Roman Kresta už dříve uvedl, že se v Hustopečích neobjeví,“ naznačuje ředitel závodu Rudolf Kouřil.
V prozatímním seznamu přihlášených posádek zatím figurují čtyři vozy třídy 2 (Kopecký, Pech, Tarabus, Adolf), zastoupena je i špička třídy 3 (Štajf, Mifka, Barvík), stejně jako nejrychlejší piloti dvoukolek (Černý, Peták a Smékal). Hustopečská soutěž bude rovněž dalším podnikem Citroën Racing Trophy CZ a ROPRO Clio R3 Czech Trophy.
V sobotu se pak na tratě v okolí Hustopečí vydají i „poháristé“. V jejich výčtu se už nyní mohou fanoušci těšit na Petra Šimurdu a Petra Zedníka.
Ještě jednou připomínáme, že datum uzávěrky je o půlnoci 10. června. Zájemci o start mohou najít na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, v sekci „Soutěžící“, elektronickou přihlášku.
Pořadatelé AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče nabízí vybraným posádkám redukované startovné. Jde o dvojice přihlášené do MMČR s klubovou licencí nebo licencí jezdce přítomného v soutěžním voze, ještě méně zaplatí účastníci s vozy tříd 7, 8, 9, 10, včetně posádek Dámského poháru.
Více informací k AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče 2013 hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně v sociální síti facebook.com (Agrotec rally Hustopeče).
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?