AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče odpočítává do startu poslední desítku dnů. Závod se pojede ve dnech 21. – 22. června 2013 jako součást MMČR a Evropského poháru s koeficientem 5.
Při pohledu do Zvláštních ustanovení soutěže, právě 10. června ve 24 hodin bude uzávěrka přihlášek letošního ročníku hustopečské soutěže.
„Nyní máme přihlášeno pět desítek posádek, ale podle tradice řada dalších dorazí až na poslední chvíli. Proto věříme, že nepřijdeme o žádný z vozů letošní špičky českého šampionátu. Opravdovým tahákem pak bude start vedoucího tandemu mistrovství Evropy Jan Kopecký – Pavel Dresler. Posádky továrního týmu Škoda Motorsport samozřejmě pojede s vozem Škoda Fabia Super 2000. Dočkáme se tak zajímavé konfrontace vítěze Jänneru Kopeckého a posledních dvou domácích závodů (Šumava, Český Krumlov), plzeňské dvojice Václav Pech – Petr Uhel. Nechybí ani Jaromír Tarabus s Danem Trunkátem, naopak Roman Kresta už dříve uvedl, že se v Hustopečích neobjeví,“ naznačuje ředitel závodu Rudolf Kouřil.
V prozatímním seznamu přihlášených posádek zatím figurují čtyři vozy třídy 2 (Kopecký, Pech, Tarabus, Adolf), zastoupena je i špička třídy 3 (Štajf, Mifka, Barvík), stejně jako nejrychlejší piloti dvoukolek (Černý, Peták a Smékal). Hustopečská soutěž bude rovněž dalším podnikem Citroën Racing Trophy CZ a ROPRO Clio R3 Czech Trophy.
V sobotu se pak na tratě v okolí Hustopečí vydají i „poháristé“. V jejich výčtu se už nyní mohou fanoušci těšit na Petra Šimurdu a Petra Zedníka.
Ještě jednou připomínáme, že datum uzávěrky je o půlnoci 10. června. Zájemci o start mohou najít na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, v sekci „Soutěžící“, elektronickou přihlášku.
Pořadatelé AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče nabízí vybraným posádkám redukované startovné. Jde o dvojice přihlášené do MMČR s klubovou licencí nebo licencí jezdce přítomného v soutěžním voze, ještě méně zaplatí účastníci s vozy tříd 7, 8, 9, 10, včetně posádek Dámského poháru.
Více informací k AGROTEC PETRONAS Syntium rally Hustopeče 2013 hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz, případně v sociální síti facebook.com (Agrotec rally Hustopeče).
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?