Ve vedení Pech, počasí je typicky jarní s deštěm, Adolf a Dvořák - havarovali, Jiří Černoch převezen do nemocnice, ale v pořádku.
První RZ vyhrává Tarabus, druhý Pech, třetí Odložilík, velmi rychle i Adolf. První odstoupená posádka,sou domác,í Daňhelová Martina se svým tátou - chladič.
Druhou, již klasickou RZ vyhrává Pech, druhý je Odložilík a třetí Kresta. Tarabus nechává vteřinky chybou v retardéru. Pátý čas jede Dohnal, sedmý je Mifka a osmý Votava, devátý čas zajíždí Černý s Citroenem R2. Odstupují po dvojitém defektu Tlusťák a s nefunkční převodovkou Kačírek.
Třetí zkouška už se jela za deště. Nejlepší opět Pech, před Krestou, třetí čas Tarabus, sedmý čas zajíždí Barvík ( na RZ1 jim nešel intercom).V této Rz havaroval Adolf. Havarie se nevyhnula posádce Dvořák - Černoch, spolujezdec byl tramsportován do nemocnice, ale podle dostupných informacíí je v pořádku. Dvojitý defekt zaznamenal Dunovský, mimo trať byl i Štefan.
Čtvrtá zkouška opět ve stejném pořadí, akorát na druhém místě zajel Odložilík. Votava byl mimo trať a urazil kolo a končí. Denešovi se rozleťěl diferenciál.
Aktulní info ze servisu od Dana Trunkáta: Nejaké vteřiny jsme nechali na RZ 2 v retardéru. Obuli jsme výborně, budeme bojovat.
Pořadí
Posádka
Celkový čas
Ztráta na vedoucího
vůz
1.
Pech Václav / Uhel Petr
23:54,7
---
Mini John Cooper Works S2000
2.
Odložilík R. / Tureček Martin
+27,5
Škoda Fabia S2000
3.
Kresta Roman / Gross Petr
+29,9
Škoda Fabia S2000
4.
Tarabus J. / Trunkát Daniel
+34,0
Škoda Fabia S2000
5.
Jelínek Jan / Machů Petr
+1:16,7
Škoda Fabia S2000
6.
Dohnal Jan / Venclík Jakub
+1:32,1
Peugeot 207 S2000
7.
Mifka Radek / Plachý Tomáš
+2:13,5
Mitsubishi Lancer EVO IX
8.
Barvík V. / Gabrhelík P.
+2:13,7
Mitsubishi Lancer EVO IX
9.
Černý Jan / Kohout Pavel
+2:29,0
Peugeot 208 R2
10.
Štajf Vojtěch / Rajnoha F.
+2:44,3
Subaru Impreza STI
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.