Ve vedení Pech, počasí je typicky jarní s deštěm, Adolf a Dvořák - havarovali, Jiří Černoch převezen do nemocnice, ale v pořádku.
První RZ vyhrává Tarabus, druhý Pech, třetí Odložilík, velmi rychle i Adolf. První odstoupená posádka,sou domác,í Daňhelová Martina se svým tátou - chladič.
Druhou, již klasickou RZ vyhrává Pech, druhý je Odložilík a třetí Kresta. Tarabus nechává vteřinky chybou v retardéru. Pátý čas jede Dohnal, sedmý je Mifka a osmý Votava, devátý čas zajíždí Černý s Citroenem R2. Odstupují po dvojitém defektu Tlusťák a s nefunkční převodovkou Kačírek.
Třetí zkouška už se jela za deště. Nejlepší opět Pech, před Krestou, třetí čas Tarabus, sedmý čas zajíždí Barvík ( na RZ1 jim nešel intercom).V této Rz havaroval Adolf. Havarie se nevyhnula posádce Dvořák - Černoch, spolujezdec byl tramsportován do nemocnice, ale podle dostupných informacíí je v pořádku. Dvojitý defekt zaznamenal Dunovský, mimo trať byl i Štefan.
Čtvrtá zkouška opět ve stejném pořadí, akorát na druhém místě zajel Odložilík. Votava byl mimo trať a urazil kolo a končí. Denešovi se rozleťěl diferenciál.
Aktulní info ze servisu od Dana Trunkáta: Nejaké vteřiny jsme nechali na RZ 2 v retardéru. Obuli jsme výborně, budeme bojovat.
Pořadí
Posádka
Celkový čas
Ztráta na vedoucího
vůz
1.
Pech Václav / Uhel Petr
23:54,7
---
Mini John Cooper Works S2000
2.
Odložilík R. / Tureček Martin
+27,5
Škoda Fabia S2000
3.
Kresta Roman / Gross Petr
+29,9
Škoda Fabia S2000
4.
Tarabus J. / Trunkát Daniel
+34,0
Škoda Fabia S2000
5.
Jelínek Jan / Machů Petr
+1:16,7
Škoda Fabia S2000
6.
Dohnal Jan / Venclík Jakub
+1:32,1
Peugeot 207 S2000
7.
Mifka Radek / Plachý Tomáš
+2:13,5
Mitsubishi Lancer EVO IX
8.
Barvík V. / Gabrhelík P.
+2:13,7
Mitsubishi Lancer EVO IX
9.
Černý Jan / Kohout Pavel
+2:29,0
Peugeot 208 R2
10.
Štajf Vojtěch / Rajnoha F.
+2:44,3
Subaru Impreza STI
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.