Ve vedení Pech, počasí je typicky jarní s deštěm, Adolf a Dvořák - havarovali, Jiří Černoch převezen do nemocnice, ale v pořádku.
První RZ vyhrává Tarabus, druhý Pech, třetí Odložilík, velmi rychle i Adolf. První odstoupená posádka,sou domác,í Daňhelová Martina se svým tátou - chladič.
Druhou, již klasickou RZ vyhrává Pech, druhý je Odložilík a třetí Kresta. Tarabus nechává vteřinky chybou v retardéru. Pátý čas jede Dohnal, sedmý je Mifka a osmý Votava, devátý čas zajíždí Černý s Citroenem R2. Odstupují po dvojitém defektu Tlusťák a s nefunkční převodovkou Kačírek.
Třetí zkouška už se jela za deště. Nejlepší opět Pech, před Krestou, třetí čas Tarabus, sedmý čas zajíždí Barvík ( na RZ1 jim nešel intercom).V této Rz havaroval Adolf. Havarie se nevyhnula posádce Dvořák - Černoch, spolujezdec byl tramsportován do nemocnice, ale podle dostupných informacíí je v pořádku. Dvojitý defekt zaznamenal Dunovský, mimo trať byl i Štefan.
Čtvrtá zkouška opět ve stejném pořadí, akorát na druhém místě zajel Odložilík. Votava byl mimo trať a urazil kolo a končí. Denešovi se rozleťěl diferenciál.
Aktulní info ze servisu od Dana Trunkáta: Nejaké vteřiny jsme nechali na RZ 2 v retardéru. Obuli jsme výborně, budeme bojovat.
Pořadí
Posádka
Celkový čas
Ztráta na vedoucího
vůz
1.
Pech Václav / Uhel Petr
23:54,7
---
Mini John Cooper Works S2000
2.
Odložilík R. / Tureček Martin
+27,5
Škoda Fabia S2000
3.
Kresta Roman / Gross Petr
+29,9
Škoda Fabia S2000
4.
Tarabus J. / Trunkát Daniel
+34,0
Škoda Fabia S2000
5.
Jelínek Jan / Machů Petr
+1:16,7
Škoda Fabia S2000
6.
Dohnal Jan / Venclík Jakub
+1:32,1
Peugeot 207 S2000
7.
Mifka Radek / Plachý Tomáš
+2:13,5
Mitsubishi Lancer EVO IX
8.
Barvík V. / Gabrhelík P.
+2:13,7
Mitsubishi Lancer EVO IX
9.
Černý Jan / Kohout Pavel
+2:29,0
Peugeot 208 R2
10.
Štajf Vojtěch / Rajnoha F.
+2:44,3
Subaru Impreza STI
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.