aromír Tarabus a Daniel Trunkát si ze slušovického Rallysprintu Kopná odvážejí druhé místo za suverénními vítězi Tomášem Kostkou a Miroslavem Houšťem na voze WRC. Mezi konkurencí s vozy S2000 přemožitele nenašli. Hlavním cílem celého týmu ovšem bylo především testování před další soutěží velkého mistrovství.
Dvojice „T&T” držela druhé místo za nedostižným Tomášem Kostkou s vozem WRC po celý závod. Jedinou výjimkou byl stav po čtvrté rychlostní zkoušce, kde se před ně na okamžik dostal Roman Odložilík s další Fabií S2000. I po návratu na druhou příčku zůstával náskok “Dalmatýnky” Jaromíra Tarabuse a Daniela Trunkáta v řádu sekund, v cíli jich pak bylo sedm. Třetí Polák Grzyb zaostal dalších pět sekund. „S Kopnou jsme určitě spokojeni. Kromě testování vozu se nám zde podařil i další krásný výsledek. Překvapil nás velmi pěkný výkon Romana Odložilíka s Martinem Turečkem, kteří se s námi tahali o sekundy po celou soutěž. Soupeření s nimi jsme si velmi užívali, stejně jako s Grzybem a Hundlou. Grzyb je na Kopné rychlý vždy a i tentokrát s námi sváděl poměrně těsný souboj o stupně vítězů,“ vyjadřuje potěšení nad napínavým průběhem závodu pilot Jaromír Tarabus.
„Účast na Kopné jsme brali primárně jako test před soubojem v Českém Krumlově. Navíc domácí Rallysprint Kopná je pro nás oba srdeční záležitost a vždy se nám tu dobře daří. Před závodem jsme si přáli sucho, na kterém jsme chtěli vyzkoušet nějaké nové věci v nastavení vozu. Sucho nám sice v souladu s tradicí řady posledních měsíců nevyšlo, ale záměr otestovat potřebné se nakonec i přesto částečně podařil. Navíc jsme si úspěšně vyzkoušeli i použití slicků na mokru,“ popisuje splnění účelu startu spolujezdec a manažer posádky Daniel Trunkát, a pokračuje: „Po celý závod jsme sváděli krásný souboj s Romanem Odložilíkem a Martinem Turečkem o druhé místo. Z jejich strany šlo o opravdu parádní výkon. Nyní se již naše myšlenky upínají na Rallye Český Krumlov, kde budeme chtít získat maximum bodů do velkého mistráku.“
Pro další zajímavosti ze života týmu a průběhu závodů můžete navštívit facebookový profil Tarabus&Trunkát rally team, kde se během závodů zpravidla objevuje téměř on-line zpravodajství přímo ze závodního vozu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.