Posádka Václav Dunovský a Adam Eliáš se po smolné Rally Šumava Klatovy, ve které jim vypověděl službu vůz Suzuki Ignis S1600, na poslední chvíli chystají na závod do srdce rallyesportu, na Moravu. Dalším plánovaným závodem MMČR totiž bude rally v Českém Krumlově, proto se vydávají Středočeši na „testování“ na XXI. MitMetal Rallysprint Kopná.
„Po Šumavě jsme s naším týmem Sparrow Racing team řešili problém, jestli se stihne Ignis dát dohromady na Krumlov. Protože jsme nechtěli riskovat absenci na dalším podniku MMČR (přece jenom chceme nasbírat nějaké ty body do třídy), Sparrow navrhl zajímavé řešení: zapůjčení jiného vozu. Naštěstí nám vyšel vstříc pan Pospíšil, který nám na oba závody, tedy na sprint na Moravě i na Krumlov, půjčí svůj vůz Honda Civic Type R R3. Díky tomu zůstaneme ve své třídě a můžeme se pokusit sebrat nějaké ty body soupeřům,“ přibližuje situaci Václav Dunovský.
XXI. MitMetal Rallysprint Kopná, tedy závod, který se koná již tento víkend, bude jakousi přípravou na závod nadcházející. Václav Dunovský bude sbírat informace o voze, aby mohl v Českém Krumlolvě bojovat o body ve třídě 5.
„Jsme rádi za toto elegantní řešení situace, děkujeme panu Pospíšilovi i Sparrow Racing teamu. Těšíme se na nové auto, navíc po dlouhé době značky Honda. Kopná je moje srdeční záležitost, oba ji s Adamem máme moc rádi, tak snad se smůla unavila a bude nám zase aspoň na chvíli nakloněno štěstí,“ usmívá se Dunovský.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.