Zatímco mnohde po republice znamenaly současné přívaly sněhu velké komplikace, pořadatelé Rally Vrchovina pokračují v nezmenšeném tempu v přípravách soutěže. Na tu se přihlásilo přes sto posádek, bližší informace se postupně objevují na internetových stránkách www.rallyvrchovina.cz .
Vánoce nebo Velikonoce, nějak se názvy tomu počasí asi pletou. Zatímco před Štědrým dnem stály fronty toužící nakoupit dárečky většinou v blátě, teď zas namísto pletení vrby na pomlázky aby člověk spíš stavěl sněhuláky. Ani současná nadílka ale přípravy Rally Vrchovina 2013 nenarušila, dobrá spolupráce se silničáři udržuje veškeré rychlostní zkoušky neustále průjezdné. „S ohledem na předpověď počasí se o naši soutěž nebojíme,“ říká s úsměvem předseda organizačního výboru Petr Tušer. „Je zjevné, že na suchých slikách sice v sobotu závodit nepůjde, ale běžná zimní výbava bude určitě všem stačit. Jsem upřímně rád za to, jak dobře se v našem kraji starají silničáři o vozovky a samozřejmě zejména o ty, které potřebujeme pro pořádání naší rally. Tratě se díky tomu skoro soustavně prohrnují a i když na nich místy malá vrstva sněhu zůstává, jsou pořád bez potíží průjezdné. Naše přípravy tak nejsou nijak výrazně narušeny a stále pokračují, dbáme zejména na dodržení všech bezpečnostních opatření. Přestože nás vše stojí hodně sil a času, už teď se na soutěž moc těšíme!“
Překrásné Slavonice na jihočesko-jihomoravsko-rakouském pomezí začnou účastníky Rally Vrchovina vítat v závěru pracovního týdne. Start Rally Vrchovina je na programu v sobotu 6.4. v půl deváté ráno, slavnostní cílová rampa bude nachystaná pro nejúspěšnější posádky tentýž den krátce po šestnácté hodině.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.