Zatímco mnohde po republice znamenaly současné přívaly sněhu velké komplikace, pořadatelé Rally Vrchovina pokračují v nezmenšeném tempu v přípravách soutěže. Na tu se přihlásilo přes sto posádek, bližší informace se postupně objevují na internetových stránkách www.rallyvrchovina.cz .
Vánoce nebo Velikonoce, nějak se názvy tomu počasí asi pletou. Zatímco před Štědrým dnem stály fronty toužící nakoupit dárečky většinou v blátě, teď zas namísto pletení vrby na pomlázky aby člověk spíš stavěl sněhuláky. Ani současná nadílka ale přípravy Rally Vrchovina 2013 nenarušila, dobrá spolupráce se silničáři udržuje veškeré rychlostní zkoušky neustále průjezdné. „S ohledem na předpověď počasí se o naši soutěž nebojíme,“ říká s úsměvem předseda organizačního výboru Petr Tušer. „Je zjevné, že na suchých slikách sice v sobotu závodit nepůjde, ale běžná zimní výbava bude určitě všem stačit. Jsem upřímně rád za to, jak dobře se v našem kraji starají silničáři o vozovky a samozřejmě zejména o ty, které potřebujeme pro pořádání naší rally. Tratě se díky tomu skoro soustavně prohrnují a i když na nich místy malá vrstva sněhu zůstává, jsou pořád bez potíží průjezdné. Naše přípravy tak nejsou nijak výrazně narušeny a stále pokračují, dbáme zejména na dodržení všech bezpečnostních opatření. Přestože nás vše stojí hodně sil a času, už teď se na soutěž moc těšíme!“
Překrásné Slavonice na jihočesko-jihomoravsko-rakouském pomezí začnou účastníky Rally Vrchovina vítat v závěru pracovního týdne. Start Rally Vrchovina je na programu v sobotu 6.4. v půl deváté ráno, slavnostní cílová rampa bude nachystaná pro nejúspěšnější posádky tentýž den krátce po šestnácté hodině.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?