Za necelých čtrnáct dní se v obci Žiželice na Kolínsku koná již mnohokrát omílaná IV. MOGUL TESTOVACÍ RZ ŽIŽELICE 2013, jež nabízí oficiální možnost testování vozů před sezónou MMČR v Česku. Akce se koná na tomto místě již počtvrté a jezdci mají k dispozici přehlednou trať délky 2,5 km, na níž mohou po celou sobotu 30. 3. 2013 testovat a získávat cenné měřené časy.
Protože se tento podnik, jež je zařazen v kalendáři Federace automobilového sportu Autoklubu ČR, koná co nevidět, chceme ubezpečit nejen jezdce, ale hlavně diváky, že stojí za to investovat svou energii právě k návštěvě Žiželic. Diváci žiželického testování se už teď mohou těšit na speciální divácké místo u místního hřbitova, které je takřka v polovině celé RZ. V této bezpečné zóně naleznou diváci nejen přívěsy s možností posezení, ale také občerstvení a komentátory, kteří budou informovat o aktuálním dění na trati, o jezdcích či nadcházející sezóně. Samozřejmě nebudou chybět rozhovory s přihlášenými posádkami a organizátory celé akce.
Průběžný seznam přihlášených posádek
O přihlášených posádkách jsme vás průběžně informovali 11. 3., z tohoto původního seznamu se bohužel z důvodu pracovní vytíženosti omluvila Olga Lounová. Samozřejmě se nemusíte bát, že s Olgou zmizela všechna zvučná jména rallyových jezdců, přesvědčte se sami v aktualizovaném seznamu přihlášených posádek. Posádky, které se stále nestihly přihlásit, mají čas do soboty 23. 3. 2013, kdy je oficiální uzávěrka. Další informace o RZ Žiželice najdete na internetových stránkách www.rdpromotion.com, kde lze v současné době stáhnout Zvláštní ustanovení i zmíněnou přihlášku.
Sledujte informace a zprávy o IV. MOGUL Testovací RZ Žiželice i na nahttp://www.facebook.com/Rallye.Zizelice
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?