Co všechno bude pro účastníky IV. MOGUL Testovací RZ Žiželice připraveno? Samozřejmostí je už zmíněná plně zabezpečená trať v blízkosti důstojné servisní zóny ve firmě Crocodille, kde bude umístěno i ředitelství rally a dispečink. V místě bude možné kontaktovat technického komisaře Autoklubu ČR a probrat s ním případné nejasnosti ohledně technické způsobilosti soutěžních vozů. Na trati bude fungovat profesionální časomíra, a výsledky bude možné okamžitě zjistit v servisní zóně. O mediální pokrytí IV. MOGUL Testovací RZ Žiželice se bude prostřednictvím mediasport.cz starat Česká televize, kde se na programu ČT Sport objeví záznam z této akce.
Už v předchozích letech se Testovací RZ Žiželice zapsala jako velmi úspěšná a dobře zorganizovaná akce, kde dostali soutěžní jezdci šanci vyzkoušet si své soutěžní speciály na uzavřené a profesionálně zabezpečené rychlostní zkoušce, kde je vše přesně tak, jako na skutečné rally od časomíry počínaje, přes pořadatelské zabezpečení a bezpečnost konče. Rozhodně i letos mají žiželičtí pořadatelé na co navazovat."Trať IV. Testovací RZ Žiželice je osvědčená z minulých let a na většině trati je kvalitní asfaltový povrch, takže se účastníci nemusí bát o poškození podvozků svých vozů. Jsou zde rychlá i pomalá místa a celá trať je poměrně nezáludná. Není naším cílem postavit trať, kde bude zvýšené riziko havárie. Samozřejmě prvořadá je pro nás bezpečnost celé akce, jak pro jezdce, tak zejména pro diváky. Máme tu výhodu, že bezpečnost nám zpracovává tým, který dělá bezpečnostní plán pro Rally Bohemia, který je považován za jeden z nejlepších a nejpropracovanějších v Evropě," říká ředitel IV. MOGUL testovací RZ Žiželice Mgr. Adam Eliáš.
A co znamená IV. Testovací RZ Žiželice pro diváky? Je to první letošní příležitost jak v České republice vidět soutěžní vozy z Mezinárodního mistrovství i z Mistrovství České republiky v rally v akci, a jak si užít pohodový den s motorsportem. Tím, že se celá akce uskuteční na jedné rychlostní zkoušce, odpadá dlouhé přejíždění. Servisní zóna IV. MOGUL Testovací RZ Žiželice je na dohled, a tak nebude problém se z RZ přesunout do servisu za svými oblíbenými jezdci a vidět mechaniky při práci na soutěžních speciálech. Na trati budou také vytvořená divácká místa, kde jedno bude komentované a bude v něm možnost si zakoupit i občerstvení.
Nejvýznamnější novinkou v programu IV. Testovací RZ Žiželice bude i zařazení "rally kempu", kterým Federace Automobilového Sportu (FAS) Autoklubu ČR podmiňuje zisk licence pro řízení vozů s pohonem čtyř kol pro začínající, či méně zkušené jezdce. Uzávěrka přihlášek IV. MOGUL Testovací RZ Žiželice je 23.3.2013 ale už teď je zřejmé, že se mezi účastníky objeví jak nováčci, tak i jezdci zvučných jmen.
Sledujte informace a zprávy o IV. MOGUL Testovací RZ Žiželice i na nahttp://www.facebook.com/Rallye.Zizelice
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.