Po úspěšné sezoně 2012 vypisuje Citroën Racing ve spolupráci s Citroën ČR jako součást Mezinárodního mistrovství České Republiky pohár Citroën Racing Trophy CZ 2013. Jeho českým promotérem zůstává Gekon Racing. Jan Černý - Pavel Kohout (Citroën DS3 R3T) - Rallye Český Krumlov 2012
Zásadní změna propozic CRT CZ 2013 připouští k soubojům o zajímavé finanční prémie jen posádky se soutěžními vozy Citroën DS3 R3T třídy 5. Podmínkou účasti je soulad vozu s oficiální homologací, navíc závodní speciál musí být vybaven komponenty výhradně z Citroën Racing.
Seriál Citroën Racing Trophy CZ bude uspořádán v rámci šesti podniků MMČR v rally dle následujícího kalendáře:
18. - 20. duben Rally Šumava Klatovy 24. - 25. května Rally Český Krumlov 21. - 22. června Agrotec Petronas Rally Hustopeče 12. - 14. července Bohemia Rally 30. 8. - 1. září Barum Rally 4. - 6. října Rally Příbram
„Kalendář CRT CZ vychází ze schválené podoby českého šampionátu. Po vypadnutí Valašské rally náš pohár nově odstartuje na klatovské Rally Šumava,“ upozorňuje promotér CRT CZ Tomáš Pletka.
Podmínky účasti v CRT CZ 2013
Přihláška do poháru může být podána kdykoliv v průběhu roku 2013. Přihláška však nabývá platnosti až po uplynutí lhůty 15 dní od jejího přijetí promotérem.
Startovné CRT CZ 2013 činí pro každou posádku 1254 euro (+21% DPH). Posádka v této hodnotě získá „Citroën Racing pack“ (dvě závodní kombinézy, dvě sady spodního prádla FIA, dvě sady oblečení a doplňků, dvě košile, čtyři trička).
Podmínkou účasti je nutnost startovat na pneumatikách Pirelli. Díky tomu se posádky CRT CZ mohou zúčastnit Pirelli Cupu 2013. Jeho klasifikace je samostatně vypsána pro MMČR a MČR, o konkrétních podmínkách vás budeme informovat.
Gekon Racing nově nabízí prostřednictvím PSA finance i exkluzivní financování vozů DS3 R3T a vozů nižší kategorie DS3 R1, včetně havarijního pojištění! Více informací získáte na www.gekonracing.cz nebo na gekonracing@email.cz.
„Jsem rád, že ve spolupráci s PSA finance můžeme zájemcům o závodění s vozy Citroën nabídnout konkrétní produkt, který pomůže navýšit počet vozů francouzské značky na českých tratích,“ věří Tomáš Pletka.
Hodnocení CRT CZ 2013 – DS3 R3T
Účastníci CRT CZ 2013 budou v každém podniku bojovat o finanční prémii v celkové výši téměř 9000 euro a zajímavé věcné ceny. Ty obdrží v případě umístění mezi prvními čtyřmi posádkami třídy 5 (bez vozů specifikace Super 1600).
Konečné umístění ve třídě 5 (kromě S1600) Cílová odměna Body 1. místo 4 000,00 € + 1 000,00 € Junior + 50 l ELF Turbo EVO 25 2. místo 2 500,00 € + Packet autokosmetiky Citroën 18 3. místo 1 500,00 € + maziva Total 15 4. místo 850,00€ + upomínkové předměty Citroën Racing 12
Na základě nejvyššího součtu získaných bodů v jednotlivých závodech bude navíc dekorován celkový vítěz CRT CZ 2013, který získá voucher na náhradní díly v hodnotě 10 tisíc euro!
„Naším cílem je přilákat do CRT CZ další mladé jezdce. Pro jejich motivaci nabízíme vítězné posádce třídy 5, pokud bude závodit v juniorské kategorii, další bonus ve výši 1 000 eur,“ doplňuje k cílovým odměnám Tomáš Pletka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.