Dne 11. 2. 2012 došlo k ukončení spolupráce posádky Pavel Valoušek - Lukáš Kostka. Toto rozhodnutí padlo ze strany spolujezdce Lukáše Kostky, který tak učinil na základě několika okolností. Jednou z těchto okolností je práce a rozvoj rodinné firmy a další budoucnost v rally.
Spolupráce mezi Lukášem Kostkou a Pavlem Valouškem začala začátkem roku 2012, kdy byl Pavel v nelehké situaci a musel najít nového spolujezdce. „Oslovil mne sám Pavel Valoušek junior a nesmírně si vážím té příležitosti, kterou jsem od něj dostal.“
Bohužel, roční spolupráce mezi mladým spolujezdcem Lukášem Kostkou a jezdcem Pavlem Valouškem juniorem končí. „Nebylo to pro mě lehké rozhodnutí, ale musel jsem tak učinit s ohledem na nejistý program pro rok 2013. Chtěl bych tímto také vyvrátit spekulace o ukončení spolupráce s Pavlem Valouškem juniorem z důvodu navázání spolupráce s jiným jezdcem. Momentálně jsem na volné noze a o budoucím angažmá se bude teprve rozhodovat. Také bych chtěl tímto poděkovat a popřát hodně osobních a pracovních úspěchů celé Pavlově rodině a zejména jemu. V neposlední řadě také patří velké poděkování společnosti Delimax a.s., která byla hlavním partnerem teamu a to zejména panu Varmužovi, bez kterého by se nemohlo nic uskutečnit.“
//Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.