Společnosti PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA a DELIMAX oznamují ukončení projektu Peugeot Delimax Total Team. Cílem projektu byla podpora posádky Pavel Valoušek / Lukáš Kostka reprezentující s vozem Peugeot 207 S2000 oba partnery v českém mistrovství v rallye.
Peugeot Delimax Total Team vznikl v březnu roku 2011 za podpory mezinárodní divize Peugeot Sport. Původně plánovaná roční spolupráce byla po dohodě obou partnerů prodloužena a pokračovala i v roce 2012. V barvách značky Peugeot tak Pavel Valoušek se speciálem 207 Super 2000 Evolution absolvoval dvě sezóny českého mistrovství v rallye.
„Rallyová zkušenost byla pro nás obrovskou výzvou. Výsledky v jednotlivých závodech sice zcela nenaplnily naše očekávání, nicméně stanovený cíl posílit povědomí o značce Peugeot v České republice byl splněn. Podařilo se nám podpořit jak image modelu Peugeot 207, tak i image značky v oblasti motoristického sportu. Věříme, že Peugeot Sport Česká republika v blízké budoucnosti otevře s chystanými speciály Peugeot 208 R2 a 208 R5 nové kapitoly v české rallye,“ prohlásil Marco Venturini, prodejní ředitel společnosti Peugeot ČR a vedoucí projektu rallye.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?