Matrix Rally Kostelec nad Orlicí byla v rallysprintovém šampionátu novou soutěží a při premiéře této soutěže nechyběla na startu ani posádka Speed Racing Teamu Tomáš Blažek – Miroslav Prachař a osvědčenou Škodou Fabia tř. 7.
Tratě v okolí Kostelce na Orlicí a Rychnova nad Kněžnou patří k těm rychlejším, avšak našly se i technické úseky. Celkem bylo připraveno sedm rychlostních zkoušek a kluci chtěli už od začátku bojovat o co nejlepší umístění ve třídě a spravit si chuť po nepovedené Kopné.
Již od časného rána bylo zcela jasné, že po celý den bude panovat veliké vedro a soutěž se stane ještě náročnější. Bohužel, zklamání přišlo hned na úvodním testu. Pár kilometrů před cílem byli Tomáš s Mirkem dojeti Jirkou Hladíkem a následně začaly technické problémy, což nakonec vyústilo i v odstoupení. „Na soutěž jsme se hodně těšili. Tratě byly rychlé, ale náročné a bylo tam spousta zrádných míst. Asi ve třičtvrtě první RZ nám odešlo servo, ale mysleli jsme, že máme defekt a tak jsme dojeli do cíle pomalu. V časovce nám zhasnul motor a už se ho nepodařilo nastartovat. Jsme hodně zklamaní,“ říká Tomáš Blažek.V týmu panovalo velké zklamání a další možnost, kdy budou mít Tomáš s Mirkem vybojovat body do šampionátu, bude rallysprint v Pačejově, jenž se jede druhý víkend v sprnu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.