Pomalu se blíží další pokračování sprintového mistrovství a svojí premiéru v tomto šampionátu zažije Matrix Rally Kostelec nad Orlicí a na startu této soutěže nebude chybět ani posádka Speed Racing Teamu Tomáš Blažek – Miroslav Prachař.
Pro tuto dvojici to bude druhý start v této sezóně, když premiéra nově složené posádky se odehrála na jubilejním ročníku Rallysprintu Kopná. Tato posádka opět vsází na Škodu Fabia tř.7, jenž jim právě na Kopné přidělala mnoho potíží a bylo vůbec zázrakem, že Tomáš s Mirkem soutěž vůbec dokončili. I přes všechny peripetie brali v cíli body za třetí místo ve třídě 7.Pro Tomáše i Mirka bude Kostelec další nová soutěž a hlavní tedy bude dovézt auto na cílovou rampu a získat další zkušenosti. „Jedeme s Mirkem do Kostelce zabojovat o další bodíky do tabulky třídy 7. Stále jsme ve stádiu učení, ale do Kostelce se těšíme, protože zde bude velká konkurence a chtěli by jsme i porovnávat časy s ostatnímy v naší třídě. S Fabií by jsme se měli ukazovat ve sprintech až do konce letošní sezóny,“ říká před startem nové soutěže ve sprintech Tomáš Blažek.
Všechny fanoušky rovněž zveme do servisu, kde budou přichystány nové podpisové karty. Během května byly rovněž zprovozněny nové stránky Tomáše Blažka: www.tomasblazek.com . Dodejme, že posádka Speed Racing Teamu odstartuje do soutěže se startovním číslem 54.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.