Pomalu se blíží další pokračování sprintového mistrovství a svojí premiéru v tomto šampionátu zažije Matrix Rally Kostelec nad Orlicí a na startu této soutěže nebude chybět ani posádka Speed Racing Teamu Tomáš Blažek – Miroslav Prachař.
Pro tuto dvojici to bude druhý start v této sezóně, když premiéra nově složené posádky se odehrála na jubilejním ročníku Rallysprintu Kopná. Tato posádka opět vsází na Škodu Fabia tř.7, jenž jim právě na Kopné přidělala mnoho potíží a bylo vůbec zázrakem, že Tomáš s Mirkem soutěž vůbec dokončili. I přes všechny peripetie brali v cíli body za třetí místo ve třídě 7.Pro Tomáše i Mirka bude Kostelec další nová soutěž a hlavní tedy bude dovézt auto na cílovou rampu a získat další zkušenosti. „Jedeme s Mirkem do Kostelce zabojovat o další bodíky do tabulky třídy 7. Stále jsme ve stádiu učení, ale do Kostelce se těšíme, protože zde bude velká konkurence a chtěli by jsme i porovnávat časy s ostatnímy v naší třídě. S Fabií by jsme se měli ukazovat ve sprintech až do konce letošní sezóny,“ říká před startem nové soutěže ve sprintech Tomáš Blažek.
Všechny fanoušky rovněž zveme do servisu, kde budou přichystány nové podpisové karty. Během května byly rovněž zprovozněny nové stránky Tomáše Blažka: www.tomasblazek.com . Dodejme, že posádka Speed Racing Teamu odstartuje do soutěže se startovním číslem 54.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?