Pomalu se blíží další pokračování sprintového mistrovství a svojí premiéru v tomto šampionátu zažije Matrix Rally Kostelec nad Orlicí a na startu této soutěže nebude chybět ani posádka Speed Racing Teamu Tomáš Blažek – Miroslav Prachař.
Pro tuto dvojici to bude druhý start v této sezóně, když premiéra nově složené posádky se odehrála na jubilejním ročníku Rallysprintu Kopná. Tato posádka opět vsází na Škodu Fabia tř.7, jenž jim právě na Kopné přidělala mnoho potíží a bylo vůbec zázrakem, že Tomáš s Mirkem soutěž vůbec dokončili. I přes všechny peripetie brali v cíli body za třetí místo ve třídě 7.Pro Tomáše i Mirka bude Kostelec další nová soutěž a hlavní tedy bude dovézt auto na cílovou rampu a získat další zkušenosti. „Jedeme s Mirkem do Kostelce zabojovat o další bodíky do tabulky třídy 7. Stále jsme ve stádiu učení, ale do Kostelce se těšíme, protože zde bude velká konkurence a chtěli by jsme i porovnávat časy s ostatnímy v naší třídě. S Fabií by jsme se měli ukazovat ve sprintech až do konce letošní sezóny,“ říká před startem nové soutěže ve sprintech Tomáš Blažek.
Všechny fanoušky rovněž zveme do servisu, kde budou přichystány nové podpisové karty. Během května byly rovněž zprovozněny nové stránky Tomáše Blažka: www.tomasblazek.com . Dodejme, že posádka Speed Racing Teamu odstartuje do soutěže se startovním číslem 54.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?