Rally Český Krumlov 2012 ve slabších třídách

Rally Český Krumlov (CZE)
Rally Český Krumlov (CZE), foto: Tomáš Brázdil, RallyZone.cz
Tomáš Urban 7. června 2012 23:00
Sdílej:

O třídách "velkých kluků" se dočteme všude, ale o bojích v nižších, respektive podle nového rozdělení vyšších, se dočteme málo a proto zde přináším zprávu o tom jak se bojovalo mezi „malými velkými kluky“.

Začneme třídou sedm, tedy do 1400 ccm3. Zde vládl jediný král, nejlepší pilot vozů s pohonem dvou kol, nestárnoucí Emil Triner s Kateřinou Achsovou. Takže ostatní bojovali jen o druhé místo. Po prvním výstavišti byli další v pořadí Hering, Koupal, Hodaň. Po prvních třech opravdových zkouškách se naplno projevily zkušenosti Vlastimila Hodaně s Felicií Kit Car a poskočil na místo druhé, třetí byl Koupal. Noc absolutně seděla Emilovi, když po každé zkoušce nadělil dalším ve třídě minutu. Lehké problémy měl Hodaň a tak se na druhé místo dostal Koupal. Hering měl problémy se spojkou a po prvním Kohoutu Koupal dostává 30 vteřin penalizace za špatně projetý retardér. Na Hodaně má stále náskok 30 vteřin, ale na druhých Malontech zaznamená penalizaci za předčasný start a na té samé zkoušce odstupuje Zeman na prasklou poloosu. Emil jede pořád jako k ohni, snaží se za sebou udržet Petáka v absolutním pořadí. Je vidět, že ještě pořád jede oproti jiným hodně rychle, když rychlostní průměr na zkoušce má v průměru o 20 km/h větší než ostatní ve třídě. Takže je po právu vítězem třídy 7 a 16. absolutně. Druhý je Koupal a třetí Hodaň.

 

 

Ve třídě osm se na start postavily čtyři posádky. Výstaviště nejlépe Petr Lepech, druhý Martin Rada, třetí Michal Kraml, který si dal o kolo více. Druhou rz vyhrává opět Pelech, druhý Kraml a třetí Rada. Třetí rychlostní zkouška se Pelechovi nedpovedla tak jde do vedení Rada. První Col de Sv. Ján jedou volným průjezdem po havárii Přibyla. Druhé kolo zkoušek se nejlépe daří Radovi a jde spát na první místě s 30ti vteřinovým náskokem před Pelechem, třetí dalších 20 vteřin je Kraml. Následují druhé Malonty, mno a dále to již znáte. Smutným vítezem třídy 8 je tak Martin Rada. Zde mi dovolte vyslovit upřimnou soustrast rodině a blízkým Aleše Zimolky za celou redakci Rallyzone.cz a Petrovi, který dnes opustil nemocnici brzké uzdravení a mnoho síly.

 

 

Třída devět a devět posádek na startu. Tato třída je velmi vyrovnaná, což svědčí o tom, že na prvním výstavišti bylo devět aut v deseti vteřinách. Ale pojďme popořadě. První okruh na výstavišti se nejlépe povedl Koblihovi, druhý byl Blaťák a třetí Pavel Pepelech. Vladyka měl problém s převodovkou a na druhé rychlostní zkoušce odstupuje, stejný problém postihl i Martinu Daňhelovou. Po první sekci tak první místo patřilo Pelechovi, druhý byl Blaťák, ale jen necelé tři vteřiny a třetí Kobliha +3,4. Druhé kolo pátečních rychlostních zkoušek dal o sobě vědět na druhém Rožmitálu Sojka s Ignisem, ale všichni s Hondami byli za ním do 4 vteřin. Odstupuje Voznica s Twingem R1. V první sekci druhého dne vyhrává tři zkoušky Kobliha. Na prvních Malontech netrefuje retardér Sojka adostává 30 vteřin penalizaci, následuje Kohout, kde je mimo trať S, zkoušku dojíždí, ale odstupuje. Ve druhých Malontech havaruje Dušek a po zkoušce odstupuje Blaťák ze třetího místa na poruchu převodovky. V cíli je pořadí Pelech – Vojta, minutu zpět je Kobliha s Žáčkem a třetí místo zajíždí Baller s Tomečkou.

 

 

Ve třídě deset startuje pouze jediné vozidlo a to Miroslav Fišer s Dacií Logan.

 

Všem posádkám můžeme poskytnout fotografie z tohoto závodu. Jediné co za to chceme je nálepka na závodním voze. Pro fotografie pište na urban.tomas@rallyzone.cz nebo na Facebook.

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?