Již pouze pár dní zbývá do startu jedné z nejproslulejších soutěží v ČR. Tou je Rallysprint Kopná, která se v letošním roce pojede již po dvacáté. Na posádky je připraveno celkem osm těžkých rychlostních zkoušek.
Na startu této soutěže nebude chybět ani takřka domácí Speed Racing Team, jenž vyrazí na trať v plné sestavě. Pro celý tým to bude teprve druhý letošní start v sezóně.
Hlavní postavou týmu je Radim Kryštof, který se na startu soutěže objeví znovu s osvědčenou Škodou Fabia ve třídě 7. Radim má za sebou start na Vrchovině, kde zažil několik horkých chvilek až ho nakonec na šestém testu zastavil motor. Ještě před odstoupením se dvojice Kryštof – Kolařík držela na druhém místě ve své třídě.
Druhou Fabii a rovněž ve třídě 7 bude po tratích Kopné pilotovat otrokovický pilot Tomáš Blažek, který se vrací na tratě rychlostních zkoušek po téměř půl roční pauze. Pro Tomáše to bude vůbec první start na Kopné a k tomuto těžkému startu se rovněž přidává i nový spolujezdec.
Speed Racing Team taktéž reprezentuje ryze dámská posádka Pavlína Tydlačková a Pavla Fričová. Pavlínu čeká již třetí letošní start a druhý za volantem Felicie, se kterou ještě v loňském roce brázdil tratě rychlostních zkoušek Radim Kryštof. Hned při svém letošním prvním startu s Felicíi na Vrchovině vybojovala Pavlína s Pavlou třetí místo ve třídě 7. S druhou týmovou Felicíi, ale v rámci Poháru ČR, odstartuje do soutěže Viktor Pernica s Vladimírem Pernicou. Tato dvojice dokázala při svém prvním letošním startu na Rally Vrchovina vybojovat 18. místo v poháru a ve třídě SA1 jim patřilo sedmé místo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.