Valoušek a Hrůza znovu usednou do WRC Úřadující mistři ČR v automobilových soutěžích rozšiřují svůj sportovní program pro sezonu 2011. Vedle startů v Mediasport MMČR v Rally s Peugeotem 207 S2000 okusí dvojice Valoušek – Hrůza, v rámci udržení se v tempu, také vybrané rallysprintové soutěže a to za volantem speciálu Škoda Fabia WRC.
Čím více odjetých ostrých kilometrů, tím lepší jezdecká kondice a samozřejmě také další zábava za volantem a propagace potravinářské značky Delimax. S touto strategií vstupuje posádka Delimax Teamu do Rally Lužické hory, která už o tomto víkendu odstartuje seriál MČR ve sprintrally, tedy jednodenních soutěží. Prioritou Valouška s Hrůzou, posádky reprezentující českou potravinářskou společnost Delimax, i nadále zůstává Mezinárodní mistrovství ČR, takže v osmidílném seriálu sprintrally má zatím v plánu pět soutěží. O přípravu vozu se bude starat česká stáj Profiko Karla Trněného.
Na rychlostních zkouškách v okolí Hrádku nad Nisou se fanoušci mohou těšit nejenom na dramatické průjezdy „bokem“ ale také na nevšední design, kterým chce tým Delimax oslavit Velikonoce a příchod jara.
„Na start se speciálem WRC v rámci českého spritového mistrovství se těším, protože pro měi pro mého spolujezdce Zdeňka Hrůzu je to ideální příležitost k odjetí dalších ostrých kilometrů. I když samozřejmě jízdní styl s vozem WRC je díky přebytku výkonu trochu odlišný od speciálů S2000, jako trénink je i přesto ideální. Budu se snažit jet pro diváky,“ komentuje svůj návrat na
Rally Lužické Hory Pavel Valoušek. Rodák z Otrokovic v této soutěži naposled startoval v sezoně 2009 s produkčním mitsubishi. Podobné pocity má i navigátor Zdeněk Hrůza: „Velikonoce se dají strávit různě. Někdo relaxuje doma na zahradě, jiný vyráží na výlet a my budeme dělat smyky s WRC, které pro to má dostatečný výkon. Těšíme se také na nové rychlostní zkoušky. Co se týká čtení rozpisu, nebude v tom příliš rozdíl, protože WRC i S2000 mají podobnou rychlost,“ dodává Zdeněk Hrůza, který je zvědavý na to, jak se lidem bude líbit design vozu, který Delimax Team připravil speciálně pro tuto soutěž.
Thermica Rally Lužické hory je úvodním podnikem Ecosun MČR ve sprintrally. Jednodenní soutěž odstartuje v sobotu 23. dubna v 9 hodin z náměstí v Hrádku nad Nisou. Posádky absolvují osm rychlostních zkoušek, po čtyřech v každé sekci, celkem 70,50 kilometrů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.