Valoušek a Hrůza znovu usednou do WRC Úřadující mistři ČR v automobilových soutěžích rozšiřují svůj sportovní program pro sezonu 2011. Vedle startů v Mediasport MMČR v Rally s Peugeotem 207 S2000 okusí dvojice Valoušek – Hrůza, v rámci udržení se v tempu, také vybrané rallysprintové soutěže a to za volantem speciálu Škoda Fabia WRC.
Čím více odjetých ostrých kilometrů, tím lepší jezdecká kondice a samozřejmě také další zábava za volantem a propagace potravinářské značky Delimax. S touto strategií vstupuje posádka Delimax Teamu do Rally Lužické hory, která už o tomto víkendu odstartuje seriál MČR ve sprintrally, tedy jednodenních soutěží. Prioritou Valouška s Hrůzou, posádky reprezentující českou potravinářskou společnost Delimax, i nadále zůstává Mezinárodní mistrovství ČR, takže v osmidílném seriálu sprintrally má zatím v plánu pět soutěží. O přípravu vozu se bude starat česká stáj Profiko Karla Trněného.
Na rychlostních zkouškách v okolí Hrádku nad Nisou se fanoušci mohou těšit nejenom na dramatické průjezdy „bokem“ ale také na nevšední design, kterým chce tým Delimax oslavit Velikonoce a příchod jara.
„Na start se speciálem WRC v rámci českého spritového mistrovství se těším, protože pro měi pro mého spolujezdce Zdeňka Hrůzu je to ideální příležitost k odjetí dalších ostrých kilometrů. I když samozřejmě jízdní styl s vozem WRC je díky přebytku výkonu trochu odlišný od speciálů S2000, jako trénink je i přesto ideální. Budu se snažit jet pro diváky,“ komentuje svůj návrat na
Rally Lužické Hory Pavel Valoušek. Rodák z Otrokovic v této soutěži naposled startoval v sezoně 2009 s produkčním mitsubishi. Podobné pocity má i navigátor Zdeněk Hrůza: „Velikonoce se dají strávit různě. Někdo relaxuje doma na zahradě, jiný vyráží na výlet a my budeme dělat smyky s WRC, které pro to má dostatečný výkon. Těšíme se také na nové rychlostní zkoušky. Co se týká čtení rozpisu, nebude v tom příliš rozdíl, protože WRC i S2000 mají podobnou rychlost,“ dodává Zdeněk Hrůza, který je zvědavý na to, jak se lidem bude líbit design vozu, který Delimax Team připravil speciálně pro tuto soutěž.
Thermica Rally Lužické hory je úvodním podnikem Ecosun MČR ve sprintrally. Jednodenní soutěž odstartuje v sobotu 23. dubna v 9 hodin z náměstí v Hrádku nad Nisou. Posádky absolvují osm rychlostních zkoušek, po čtyřech v každé sekci, celkem 70,50 kilometrů.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.