Posádka Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza pokračují i na druhé soutěží českého rally mistrovství za volantem speciálu Peugeot 207 S2000 Evolution. Na západě Čech, v okolí Klatov, se pokusí získat první letošní vítězství v novém týmu podporovaném společnostmi DELIMAX a PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA.
Český rally šampionát nabírá obrátky. Dva týdny po úvodní Valašské rally pokračuje sedmidílný seriál druhým podnikem, 46. Mogul Rally Šumava Klatovy. Fanoušky jednoduše pojmenovaná „Šumava“ je nejstarší českou automobilovou soutěží a technické úseky na Vimpersku patří mezi jedny z nejnáročnějších a nejkrásnějších u nás. Posádka Valoušek-Hrůza, úřadující mistři ČR, tady loni slavila vítězství a letos má stejný cíl.
„Vždy se snažím myslet raději na budoucnost, ale tentokrát udělám výjimku a ještě jednou vzpomenu na Valašku, kde jsme boj o druhé místo s Romanem Krestou prohráli o jednu desetinu. Připomínám to proto, že na tom je vidět neskutečná vyrovnanost českého šampionátu. Se Zdeňkem uděláme všechno proto, abychom Šumavu vyhráli. Situaci ulehčuje absence Honzy Kopeckého, ale stále tady je Kresta a také Pech, který nasadí vylepšenou techniku. O to víc se na vzájemné souboje těším,“ komentuje situaci před druhou soutěží Pavel Valoušek. Ten čtrnáctidenní pauzu mezi závody vyplnil zejména fyzickou přípravou. Soutěžní Peugeot 207 S2000 se připravoval v Belgii v dílnách Kronosu. Rally Šumava startuje v pátek 8. dubna v 16:15 hodin na náměstí Míru v Klatovech. Cíl je naplánován na stejném místě o den později. Páteční etapa šumavské soutěže se odjede na třech úsecích, včetně divácky populárního okruhu Čínov. V sobotu čekají na posádky čtyři úseky ve dvou průjezdech.
Průběžný stav Mediasport MMČR 2011 (po 1/7): 1. Kopecký 50, 2. Kresta 36, 3. Valoušek 31, 4. Pech 21, 5. Tlusťák 14.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.