Posádka Pavel Valoušek – Zdeněk Hrůza pokračují i na druhé soutěží českého rally mistrovství za volantem speciálu Peugeot 207 S2000 Evolution. Na západě Čech, v okolí Klatov, se pokusí získat první letošní vítězství v novém týmu podporovaném společnostmi DELIMAX a PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA.
Český rally šampionát nabírá obrátky. Dva týdny po úvodní Valašské rally pokračuje sedmidílný seriál druhým podnikem, 46. Mogul Rally Šumava Klatovy. Fanoušky jednoduše pojmenovaná „Šumava“ je nejstarší českou automobilovou soutěží a technické úseky na Vimpersku patří mezi jedny z nejnáročnějších a nejkrásnějších u nás. Posádka Valoušek-Hrůza, úřadující mistři ČR, tady loni slavila vítězství a letos má stejný cíl.
„Vždy se snažím myslet raději na budoucnost, ale tentokrát udělám výjimku a ještě jednou vzpomenu na Valašku, kde jsme boj o druhé místo s Romanem Krestou prohráli o jednu desetinu. Připomínám to proto, že na tom je vidět neskutečná vyrovnanost českého šampionátu. Se Zdeňkem uděláme všechno proto, abychom Šumavu vyhráli. Situaci ulehčuje absence Honzy Kopeckého, ale stále tady je Kresta a také Pech, který nasadí vylepšenou techniku. O to víc se na vzájemné souboje těším,“ komentuje situaci před druhou soutěží Pavel Valoušek. Ten čtrnáctidenní pauzu mezi závody vyplnil zejména fyzickou přípravou. Soutěžní Peugeot 207 S2000 se připravoval v Belgii v dílnách Kronosu. Rally Šumava startuje v pátek 8. dubna v 16:15 hodin na náměstí Míru v Klatovech. Cíl je naplánován na stejném místě o den později. Páteční etapa šumavské soutěže se odjede na třech úsecích, včetně divácky populárního okruhu Čínov. V sobotu čekají na posádky čtyři úseky ve dvou průjezdech.
Průběžný stav Mediasport MMČR 2011 (po 1/7): 1. Kopecký 50, 2. Kresta 36, 3. Valoušek 31, 4. Pech 21, 5. Tlusťák 14.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?