Po třech letech se na valašské kotáry vrací jezdec jednoho unikátního speciálu. Prvního podniku Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky, Bonver Valašské Rally se zúčastní Petr Zedník, který je po dlouhá léta věrný značce s oválem ve znaku, Fordu.
Jezdec, který má za sebou již více jak osmdesát startů v MMMČR začínal s Ladou 1500, následovala Škoda 130L, poté přešel na supervýkonnou Lancii Delta HF Integrale aby od roku 1996 zůstal věrný značce Ford. Postupně na českých tratích vystřídal Ford Escort RS 2000, Ford Escort Maxi Kit Car a v roce 1996 přivezl „ne moc povedený“ speciál z dílen M-Sportu Ford Fiesta S1600. Přesto dokázal tento speciál doslova vypiplat a v roce 2008 s ním získat titul ve třídě A6.
S tímto speciálem se také naposledy představil divákům ve Valmezu. Bylo to právě v roce 2008 a společně se svým dlouholetým spolujezdcem Milanem Pražákem obsadili čtvrté místo ve třídě A6. V letošním roce však přichází další změna. Na trati Bonver Valašské rally se Petr Zedník sice objeví s Fordem Fiesta S1600, ale tentokrát v nové variantě Kit Car. Na horkém sedadle spolujezdce se tentokrát objeví Pavel Fišer. Bonver Valašská rally startuje 25. 3. v 17:15.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.