Po třech letech se na valašské kotáry vrací jezdec jednoho unikátního speciálu. Prvního podniku Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky, Bonver Valašské Rally se zúčastní Petr Zedník, který je po dlouhá léta věrný značce s oválem ve znaku, Fordu.
Jezdec, který má za sebou již více jak osmdesát startů v MMMČR začínal s Ladou 1500, následovala Škoda 130L, poté přešel na supervýkonnou Lancii Delta HF Integrale aby od roku 1996 zůstal věrný značce Ford. Postupně na českých tratích vystřídal Ford Escort RS 2000, Ford Escort Maxi Kit Car a v roce 1996 přivezl „ne moc povedený“ speciál z dílen M-Sportu Ford Fiesta S1600. Přesto dokázal tento speciál doslova vypiplat a v roce 2008 s ním získat titul ve třídě A6.
S tímto speciálem se také naposledy představil divákům ve Valmezu. Bylo to právě v roce 2008 a společně se svým dlouholetým spolujezdcem Milanem Pražákem obsadili čtvrté místo ve třídě A6. V letošním roce však přichází další změna. Na trati Bonver Valašské rally se Petr Zedník sice objeví s Fordem Fiesta S1600, ale tentokrát v nové variantě Kit Car. Na horkém sedadle spolujezdce se tentokrát objeví Pavel Fišer. Bonver Valašská rally startuje 25. 3. v 17:15.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?