Citroën Racing Trophy CZ – Na začátek pětice pilotů C2 R2 Max

Matys, Antonín
Matys, Antonín, foto: Jan Dušek, RallyZone.cz
RiP 25. března 2010 10:13
Sdílej:

Už zkraje ledna bylo potvrzeno, že i letos bude pokračovat projekt Citroën Racing Trophy CZ a nyní už jen několik desítek hodin zbývá do startu první soutěže sezony. Na úvod odstartuje do druhého ročníku CRT CZ šest posádek Citroënů C2 R2 Max, které se poperou o ještě zajímavější finanční prémie, než loni.

První soutěží letošního Mediasport MMČR je Sheron Valašská rally a piloti přihlášení do Citroën Racing Trophy CZ se znovu utkají s konkurencí ve třídách A6 (vyjma S1600) a A7.

Na seznamu přihlášených posádek figurují jak jména, která už známe z loňského ročníku CRT CZ, ale také nové tváře.

Jednoznačně největším favoritem na přední příčky je bezesporu Jan Černý, který i přes svůj mladý věk už teď patří k širší špičce české rallyové scény. Druhého ročníku Citroën Racing Trophy CZ se zúčastní Antonín Matys a také Tomáš Pletka, naopak duo nováčků ve složení Jakub Koudela a David Stavjaník čeká o nadcházejícím víkendu velká premiéra.

Stejně jako loni, i letos se do zápolení na českém území zapojí jeden jezdec z Polska. Tentokrát to bude Jan Chmielewski se spolujezdcem Robertem Hundlou (pojede až Český Krumlov a dále).

Do Citroën Racing Trophy CZ se letos přihlásily tyto posádky:

1. Jan Černý - Pavel Kohout - Citroën C2 R2 Max2. Antonín Matys - Aleš Vaněček – Citroën C2 R2 Max3. Tomáš Pletka - František Rajnoha - Citroën C2 R2 Max4. Jakub Koudela - Ondřej Vichtora - Citroën C2 R2 Max5. Pavel Přibyl  - Citroën C2 R2 Max (pojede až Český Krumlov a dále)6. David Stavjaník - Aleš Petřvaldský - Citroën C2 R2 Max7. Jan Chmielewski – Robert Hundla - Citroën C2 R2 Max (pojede až Český Krumlov a dále)

Jak už jsme vás informovali v lednu, pozitivních změn doznalo také finanční ohodnocení úspěšných posádek. Za dobré výsledky tak budou Citroënem vypláceny vyšší finanční prémie.

V případě maximální úspěšnosti posádek „cé dvojek“ může být na finančních prémiích vyplaceno až 19.600 Euro.

Tabulka finančních odměn 2010

Umístění  Odměna1.       5 000 €2.       4 000 €3.       3 000 €4.       2 500 €5.       2 000 €6.       1 500 €7.       1 000 €8.       600 €  Kalendář podniků Citroën Racing Trophy CZ 2010

26.–28. března           Sheron Valašská rally28.-30. května Rallye Český Krumlov18.-20. června        Agrotec Rally Hustopeče2.- 4.  července Rally Bohemia27.-29. srpna    Barum Czech Rally Zlín24.-26. září             Rally Příbram

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.