Spojenie dvoch špičkových slovenských rally tímov v rámci podujatia Tipcars Pražský Rallysprint prinieslo očakávaný efekt.
Vozidlo Škoda Fabia S2000 RUFA Rally Teamu v rukách majstrovskej posádky STYLLEX motorsport Jozefa Béreša jr. a Róberta M?llera vybojovalo tretie miesto na jubilejnom XV. Tipcars Pražskom Rallysprinte. Vynikajúce umiestnenie sa podarilo napriek veľmi silnej konkurencii ôsmych vozidiel špecifikácie WRC, piatich vozidiel S2000, ale aj svorky špičkových vozidiel N4 v podobe Mitsubishi a Subaru, ktoré do súťaže odštartovali. Pred poslednou rýchlostnou skúškou figurovala posádka Béreš – M?ller na štvrtom mieste, avšak v poslednom teste nezaváhala a presvedčivým výkonom sa posunula na konečné tretie miesto v absolútnom poradí. Pražský rallysprint vyhrala posádka Pech – Topolánek na vozidle Škoda Fabia WRC a na druhom mieste sa umiestnila posádka Kresta – Kašpárek jazdiaci na vozidle Peugeot 207 S2000.
V RUFA Rally Teame bol v rámci tohto víkendu dvojnásobný dôvod na oslavu, keďže okrem tretieho miesta v Prahe vybojovala stabilná posádka tímu Grzegorz Grzyb – Przemyslaw Mazur na Rajde Barbórka vo Varšave vo veľmi silnej konkurencii piate miesto v absolútnom poradí. RUFA Rally Team & STYLLEX motorsport
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?