Čtvrtý start posádky Tomáš Enge - Michal Ernst s vozem Mitsubishi Lancer Evo IX CNG v rámci Mistrovství ČR ve sprintrally skončil už na druhé rychlostní zkoušce, kdy posádka musela vyškovskou sprintrally vzdát po střetu se srnou. Informují o tom oficiální internetové stránky Tomáše Engeho.
Po čtvrtém místě na Horácké rally Třebíč a pátém v Krkonoších pomýšlel CNG Seznam.cz Rally Team na atak nejvyšších příček absolutního pořadí také ve Vyškově. Tomáš Enge s Michalem Ernstem vstoupili do soutěže čtrnáctým časem. „Na první erzetě jsme měli drobný problém s přilnavostí, když jsme se sklouzli na blátě a lehce jsme se otřeli o mostek. Škody na autě nebyly žádné, ale nějakou vteřinku jsme tam nechali,“ popsal Tomáš Enge.
To ještě netušil, že za pár chvil na tom bude jeho vůz daleko hůř a v závodě skončí. „Najednou jsme viděli, jak z křoví pod úrovní tratě vyskočila srna. Bohužel nebyla dost rychlá a byla příliš blízko na to, aby se dalo nějak zareagovat. Trefili jsme jí pravou přední částí vozu, kterou náraz poškodil natolik, že nebylo možné pokračovat. Je to veliká škoda, protože náš Lancer fungoval skvěle. Ale takové věci se prostě občas stávají. I taková je rally,“ povzdechl si liberecký jezdec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?