Čtvrtý start posádky Tomáš Enge - Michal Ernst s vozem Mitsubishi Lancer Evo IX CNG v rámci Mistrovství ČR ve sprintrally skončil už na druhé rychlostní zkoušce, kdy posádka musela vyškovskou sprintrally vzdát po střetu se srnou. Informují o tom oficiální internetové stránky Tomáše Engeho.
Po čtvrtém místě na Horácké rally Třebíč a pátém v Krkonoších pomýšlel CNG Seznam.cz Rally Team na atak nejvyšších příček absolutního pořadí také ve Vyškově. Tomáš Enge s Michalem Ernstem vstoupili do soutěže čtrnáctým časem. „Na první erzetě jsme měli drobný problém s přilnavostí, když jsme se sklouzli na blátě a lehce jsme se otřeli o mostek. Škody na autě nebyly žádné, ale nějakou vteřinku jsme tam nechali,“ popsal Tomáš Enge.
To ještě netušil, že za pár chvil na tom bude jeho vůz daleko hůř a v závodě skončí. „Najednou jsme viděli, jak z křoví pod úrovní tratě vyskočila srna. Bohužel nebyla dost rychlá a byla příliš blízko na to, aby se dalo nějak zareagovat. Trefili jsme jí pravou přední částí vozu, kterou náraz poškodil natolik, že nebylo možné pokračovat. Je to veliká škoda, protože náš Lancer fungoval skvěle. Ale takové věci se prostě občas stávají. I taková je rally,“ povzdechl si liberecký jezdec.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.