Čerstvě korunovaný juniorský mistr světa Martin Prokop na Barum Czech rally Zlín osedlá Peugeot 207 S2000 od BF Goodrich Drivers Team. Stal se vítězem českého zastavení tohoto projektu.
Porota, v niž byli zástupci českých médii, řídících orgánů národního autoklubu i týmu Kronos a BF Goodrich, vybrala jezdce, který dostane možnost zúčastnit se vrcholného rallyového podniku na domácí půdě za podpory jednoho z nejvěhlasnějších účastníků IRC. Vybrán nebyl nikdo jiný, než novopečený juniorský mistr světa Martin Prokop. O tom, že svezení bude opravdu na úrovni, světčí i fakt, že na prvním letošním podniku IRC v Monte Carlu jel v tomto týmu Sebastien Ogier (shodou okolností také někdejší juniorský mistr světa s Citroenem) a vyhrál.
"Je pro mě čest, že jsem byl vybrnám, abych doma jel s tímto vozem a reprezentoval své národní barvy. Chtěl bych poděkovat všem, kteří pro mě hlasovali a já se budu snažit udělat vše pro to, abych jejich důvěru nezklamal," nechal se slyšet Prokop.
Zatím nejlepe reprezentoval BF Goodrich S. Ogier, který v Monte Carlu vyhrál. Podaří se to doma i Pokopovi?
Šestadvacetiletý jezdec s patnácti hlasy jednoznačně porazil další kandidáty Jaroslava Orsaka (dva hlasy), Jana Černého, Jaromíra Tarabuse a Evu Vykydalovou. O sedačku Peugeota od Kronosu a BF Goodrihc celkově usilovalo 26 jezdců.
Jacques Morelli, namažér programu BF Goodrich k této volbě uvedl: "Po tom, co nás reprezentovali Sebastien Ogier v Monte Carlu a Thierry Neuville v Belgii, se můžeme opět těšit na další zajímavé obsazení a vzrušující závod. Martin je rychlý na všech površích a je velice zkušený, což nám ukázal nyní ve Finsku."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?