Čerstvě korunovaný juniorský mistr světa Martin Prokop na Barum Czech rally Zlín osedlá Peugeot 207 S2000 od BF Goodrich Drivers Team. Stal se vítězem českého zastavení tohoto projektu.
Porota, v niž byli zástupci českých médii, řídících orgánů národního autoklubu i týmu Kronos a BF Goodrich, vybrala jezdce, který dostane možnost zúčastnit se vrcholného rallyového podniku na domácí půdě za podpory jednoho z nejvěhlasnějších účastníků IRC. Vybrán nebyl nikdo jiný, než novopečený juniorský mistr světa Martin Prokop. O tom, že svezení bude opravdu na úrovni, světčí i fakt, že na prvním letošním podniku IRC v Monte Carlu jel v tomto týmu Sebastien Ogier (shodou okolností také někdejší juniorský mistr světa s Citroenem) a vyhrál.
"Je pro mě čest, že jsem byl vybrnám, abych doma jel s tímto vozem a reprezentoval své národní barvy. Chtěl bych poděkovat všem, kteří pro mě hlasovali a já se budu snažit udělat vše pro to, abych jejich důvěru nezklamal," nechal se slyšet Prokop.
Zatím nejlepe reprezentoval BF Goodrich S. Ogier, který v Monte Carlu vyhrál. Podaří se to doma i Pokopovi?
Šestadvacetiletý jezdec s patnácti hlasy jednoznačně porazil další kandidáty Jaroslava Orsaka (dva hlasy), Jana Černého, Jaromíra Tarabuse a Evu Vykydalovou. O sedačku Peugeota od Kronosu a BF Goodrihc celkově usilovalo 26 jezdců.
Jacques Morelli, namažér programu BF Goodrich k této volbě uvedl: "Po tom, co nás reprezentovali Sebastien Ogier v Monte Carlu a Thierry Neuville v Belgii, se můžeme opět těšit na další zajímavé obsazení a vzrušující závod. Martin je rychlý na všech površích a je velice zkušený, což nám ukázal nyní ve Finsku."
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?