Již za jedenáct dní odstartuje pátý podnik AutoCont Mistrovství České republiky ve sprintrally, kterou bude 7. – 8. srpna Rally Krkonoše.
Jak se již stalo tradicí, tak stavbu tratí konzultují pořadatelé se zástupci Asociace jezdců rally. Nebylo tomu jinak ani v případě krkonošské soutěže. Schvalovat trať se vydali Tomáš Singer a Jindřich Štolfa, kteří po projetí rychlostních zkoušek konstatovali, že začátek RZ1 je velmi nebezpečný a nemá žádnou sportovní hodnotu. Proto pořadatelům doporučují zkrátit úvodní rychlostní zkoušku soutěže o cirka 1,5 – 2 km, aby se předešlo případnému neštěstí. Podrobnosti si můžete přečíst na webu Asociace jezdců rally www.ajr.cz.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?