Týden zbývá do zahájení úvodního podniku rallysprintového šampionátu Thermica Rally Lužické Hory, na který se přihlásilo celkem 143 posádek ze tří zemí.
Na Česko – Polském pomezí se tak sejde na dnešní poměry velký počet startujících. Jak jsme vás již informovali, startovní pole bude velmi bohaté i na zvučná jména našeho rallysportu. Po delší době se v „malém mistráku“ objeví úřadující vicemistr republiky Václav Pech, který usedne za volant Mitsubishi na plynový pohon, dále Pavel valoušek, Josef a Martin Semerádovi a další.
Tradiční účastník této soutěže Jiří Tošovský poprvé usedne za volant Peugeotu 207 S2000, stejně jako ostřílený matador Josef Peták, které doplní Milan Pantálek s Fiatem Grande Punto S2000. Z již pomalu a jistě končící kategorie WRC se na startu objeví dva speciály, Škoda Fabia WRC v rukou Karla Trněného a vůz stejné značky, tentokrát Octavii WRC bude vodit po Lužických horách Jan Štěpánek.
SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH THERMICA RALLY LUŽICKÉ HORY
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?