Připravili jsme pro vás krátkou fotogalerii z nedělního závodu Barum Rally. Celkovým vítězem Barum Rally se stal Belgičan Freddy Loix se spolujezdcem Buysmansem. Nejlépe dojel náš Valoušek se spolujezdcem Hrůzou na 4. místě.
Dnešním dnem se uzavřel letošní ročník zlínské Barum Rally, která je rok od roku populárnější a dle pořadatelů se na ní vystřídá během tří dnů více než 200 tisíc diváků. Snad největší zklamání si diváci odnesli ihned v sobotu ráno kdy odstoupil po nehodě favorit soutěže Roman Kresta. Proto nejlepší z českých zástupců byl na čtvrtém místě zlínský Valoušek s Peugeotem 207. Letošní vítěž Belgičan Loix (navigátor Buysmans, vůz Peugeot 207 S2000) si dojel pro vítězství s pohodlným jednominutovým náskokem a poslední RZ na "barumce" si mohl doslova užívat. Druhá se umístila francouzská posádka ve složení Vouilloz/Klinger také s vozem Peugeot 207 kategorie S2000. Na třetím místě dojel také Francouz Bouffier se spolujezdcemPanserim a stejným vozem jako předchozí dvě posádky. Konečné pořadí Barum Rally 1. Loix, Buysmans (Belg./Peugeot 207 S2000) 2:24:24,3 2. Vouilloz, Klinger (Fr./Peugeot 207 S2000) -59,9 3. Bouffier, Panseri (Fr./Peugeot 207 S2000) -1:09,6 4. Valoušek, Hrůza (ČR/Peugeot 207 S2000) -2:23,4 5. Travaglia, Granai (It./Fiat Grande Punto S2000) -2:26,2 6. Tóth, Tagai (Maď./Peugeot 207 S2000) -3:13,9 7. Rossetti, Chiarcossi (It./Peugeot 207 S2000) -4:09,1 8. Peták, Benešová (ČR/Peugeot 207 S2000) -6:08,3 9. Solowow, Baran (Pol./Peugeot 207 S2000) -6:22,6 10. R. Odložilík, P. Odložilík (ČR/Peugeot 207 S2000) -6:45,7
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?