Rally Agropa Pačejov vyhrál Karel Trněný

Trněný, Karel
Trněný, Karel, foto: Jan Dušek, RallyZone.cz
ar1 15. července 2007 14:10
Sdílej:

Karel Trněný je zase o něco blíž titulu republikového šampiona ve sprintrallye. Pilot Škody Octavie WRC vyhrál pátý závod domácího mistrovství - Rallye Agropa Pačejov na Klatovsku. A jako lídr průběžného pořadí tak zvýšil náskok v čele. Do konce šampionátu jsou na programu ještě dvě rallye.

Druhé místo obsadil Zdeněk Vlček, třetí byl Petr Hozák.

Trněný, který jako jediný disponoval speciálem WRC, vyhrál sedm z osmi rychlostních zkoušek a druhého Vlčka nakonec porazil o téměř 28 vteřin. Vlček však kvůli tomu, že je prioritním jezdem Federace automobilového sportu AČR, do seriálu sprintrallye podle pravidel neboduje.

Čtyřiadvacet bodů si tak na své konto připsal Hozák, jenž se posunul na druhé místo průběžného pořadí před Viktora Szabó, který byl na Klatovsku v absolutním pořadí pátý.

Šampionát jednodenních soutěží bude pokračovat sedmým dílem Rallye Prachatice 18. srpna.

Poř. St.č. Posádka / Entry Sk./Tř. Poř. Čas RZ Penale Total Ztráta 1. Ztrata před.

1.

2

Karel Trněný / Jiří Kulhan Škoda Octavia WRC

S2 1 / 1

0:35:57.0

0:35:57.0

0:00:00.0 0:00:00.0

2.

1

Zdeněk Vlček / Josef Král Mitsubishi Lancer EVO IX

N/4 2 / 1

0:36:24.9

0:36:24.9

0:00:27.9 0:00:27.9

3.

11

Roman Odložilík / Pavel Odložilík Renault Clio S 1600

A/6 1 / 1

0:36:30.1

0:36:30.1

0:00:33.1 0:00:05.2

4.

4

Petr Hozák / Ladislav Hršel Mitsubishi Lancer EVO IX

N/4 3 / 2

0:36:28.0 0:00:10

0:36:38.0

0:00:41.0 0:00:07.9

5.

16

Jan Sýkora / Martina Škardová Mitsubishi Lancer EVO IX

N/4 4 / 3

0:36:47.4

0:36:47.4

0:00:50.4 0:00:09.4

6.

3

Viktor Szabó / Vladimír Tichý Mitsubishi Lancer EVO VIII

N/4 5 / 4

0:36:39.2 0:00:10

0:36:49.2

0:00:52.2 0:00:01.8

7.

9

Daniel Běhálek / Petr Černohorský Subaru Impreza WRX STi

N/4 6 / 5

0:37:06.6

0:37:06.6

0:01:09.6 0:00:17.4

8.

18

Martin Kožmín / Alena Kožmínová Mitsubishi Lancer EVO VIII

N/4 7 / 6

0:37:16.9

0:37:16.9

0:01:19.9 0:00:10.3

9.

17

Milan Chvojka / Hana Chvojková Mitsubishi Lancer EVO IX

N/4 8 / 7

0:37:17.9

0:37:17.9

0:01:20.9 0:00:01.0

10.

5

Lumír Firla / Pavel Švajda Mitsubishi Lancer EVO VII

N/4 9 / 8

0:37:24.7

0:37:24.7

0:01:27.7 0:00:06.8

11.

8

Milan Pantálek / Jaroslav Novák Mitsubishi Lancer EVO VIII

N/4 10 / 9

0:37:40.0

0:37:40.0

0:01:43.0 0:00:15.3

12.

6

Jan Jelínek / Miroslav Kotěna Mitsubishi Lancer EVO IX

N/4 11 / 10

0:37:47.0

0:37:47.0

0:01:50.0 0:00:07.0

13.

19

Pavel Červenka / František Rajnoha Mitsubishi Lancer EVO IX

N/4 12 / 11

0:37:58.5

0:37:58.5

0:02:01.5 0:00:11.5

14.

7

Lubomír Minařík / Renáta Mourková Fiat Punto S1600

A/6 2 / 2

0:38:05.8

0:38:05.8

0:02:08.8 0:00:07.3

15.

25

Michal Fiala / Tomáš Heidenreich Nissan Almera

A/7 3 / 1

0:38:17.5

0:38:17.5

0:02:20.5 0:00:11.7

16.

23

Aleš Dlouhý / David Martásek Subaru Impreza Sti

N/4 13 / 12

0:38:18.9

0:38:18.9

0:02:21.9 0:00:01.4

17.

13

Milan Kneifel / Radim Strnad Suzuki Ignis S1600

A/6 4 / 3

0:38:27.6

0:38:27.6

0:02:30.6 0:00:08.7

18.

15

Jiří Vlček / Zdeněk Jůrka Peugeot 206 S1600

A/6 5 / 4

0:38:39.7

0:38:39.7

0:02:42.7 0:00:12.1

19.

21

Jan Šlehofer / Zbyněk Soběhart Fiat Punto S1600

A/6 6 / 5

0:38:57.6

0:38:57.6

0:03:00.6 0:00:17.9

20.

27

Václav Donát / Jan Krečman Škoda Octavia

S1 14 / 1

0:39:01.9

0:39:01.9

0:03:04.9 0:00:04.3

21.

38

Jan Dohnal / Jakub Venclík VW Polo 1.4 16V

A/5 7 / 1

0:39:20.5

0:39:20.5

0:03:23.5 0:00:18.6

22.

22

Václav Mulač / Jana Mulačová Subaru Impreza STi

S2 15 / 2

0:39:40.5

0:39:40.5

0:03:43.5 0:00:20.0

23.

35

Jaroslav Roubíček / Milan Hovorka Renault Clio

N/3 16 / 1

0:39:54.1

0:39:54.1

0:03:57.1 0:00:13.6

24.

223

Jiří Pertlíček / Petr Picka Mazda 323 GTR

ZK / 1

0:40:09.1

0:40:09.1

0:04:12.1 0:00:15.0

25.

201

Jiří Hendrich / Daniel Hendrich Mitsubishi Lancer Evo VII

SA4 17 / 1

0:40:12.1

0:40:12.1

0:04:15.1 0:00:03.0

26.

33

Josef Čermák / Petr Vejvoda Honda Civic Type R

N/3 18 / 2

0:40:12.6

0:40:12.6

0:04:15.6 0:00:00.5

27.

202

Petr Leher / Jiří Skořept Subaru Impreza Sti

SA4 19 / 2

0:40:39.6

0:40:39.6

0:04:42.6 0:00:27.0

28.

41

Vlastimil Hodaň / Anna Maťková Škoda Felicia Kit Car

A/5 8 / 2

0:40:39.6

0:40:39.6

0:04:42.6 0:00:00.0

29.

36

Josef Šilha / Petr Brixí Peugeot 206 RC

N/3 20 / 3

0:40:51.1

0:40:51.1

0:04:54.1 0:00:11.5

30.

48

Marek Kulda / Zdenka Maroušková Honda Civic 1,6 Vti

N/2 21 / 1

0:40:56.0

0:40:56.0

0:04:59.0 0:00:04.9

31.

42

Jiří Hladík / Marcela Dolečková Honda Civic 1.6 VTi

N/2 22 / 2

0:40:34.5 0:00:30

0:41:04.5

0:05:07.5 0:00:08.5

32.

53

Jan Vaňáč / Pavel Kohout Peugeot 206 RC

N/3 23 / 4

0:41:06.6

0:41:06.6

0:05:09.6 0:00:02.1

33.

30

Roman Štefan / Jiří Grimmer Peugeot 306 S16

N/3 24 / 5

0:41:07.3

0:41:07.3

0:05:10.3 0:00:00.7

34.

43

Ladislav Henzl / Marcel Mourek Honda Civic 1.6 VTi

N/2 25 / 3

0:41:11.5

0:41:11.5

0:05:14.5 0:00:04.2

35.

51

Karel Dawson / Věra Pečenková Škoda Fabia RS

D/9 9 / 1

0:41:15.7

0:41:15.7

0:05:18.7 0:00:04.2

36.

24

Milan Šimeček / Daniel Hejsa Nissan Almera 2.0 GTi

A/7 10 / 2

0:41:34.5

0:41:34.5

0:05:37.5 0:00:18.8

37.

59

Ivo Cipra / Martin Hroch Škoda Felicia

A/5 11 / 3

0:41:53.1

0:41:53.1

0:05:56.1 0:00:18.6

38.

213

Pavel Přibyl / Michal Kříž Škoda Felicia

SA1 26 / 1

0:42:09.8

0:42:09.8

0:06:12.8 0:00:16.7

39.

49

Antonín Podvalský / Jiří Stross Honda Civic 1.6 VTi

N/2 27 / 4

0:42:11.2

0:42:11.2

0:06:14.2 0:00:01.4

40.

26

Miroslav Fišer / Hynek Středa VW Golf

A/7 12 / 3

0:42:01.2 0:00:10

0:42:11.2

0:06:14.2 0:00:00.0

41.

56

Robert Čonka / Iva Víchová Škoda Felicia Kit Car

A/5 13 / 4

0:42:32.3

0:42:32.3

0:06:35.3 0:00:21.1

42.

62

Jakub Blahna / Tomáš Drásta Škoda Felicia 1.6 LX

A/6 14 / 6

0:42:35.0

0:42:35.0

0:06:38.0 0:00:02.7

43.

204

Karel Macek / Aleš Pilný Toyota Corolla WRC 98

ZK / 2

0:42:51.9

0:42:51.9

0:06:54.9 0:00:16.9

44.

28

Petr Donát / Martin Neoral Škoda Octavia

S1 28 / 2

0:42:54.0

0:42:54.0

0:06:57.0 0:00:02.1

45.

210

Kamil Hovorka / Jiří Hovorka Škoda Favorit 136 L

SA1 29 / 2

0:42:54.1

0:42:54.1

0:06:57.1 0:00:00.1

46.

50

Eva Vykydalová / Ivona Vyštejnová Renault Clio Sport

N/3 30 / 6

0:43:13.9

0:43:13.9

0:07:16.9 0:00:19.8

47.

29

Pavel Kundrát / František Poláček Škoda Octavia 1,9 Tdi

D/9 15 / 2

0:43:15.0

0:43:15.0

0:07:18.0 0:00:01.1

48.

207

Aleš Kaválek / Jaroslav Miko Suzuki Swift Gti

SA1 31 / 3

0:43:16.2

0:43:16.2

0:07:19.2 0:00:01.2

49.

216

Zdeněk Václavík / Václav Hájek Škoda Felicia

SA1 32 / 4

0:43:15.0 0:00:10

0:43:25.0

0:07:28.0 0:00:08.8

50.

32

Otakar Hanáček / Pavla Šnoblová Renault Clio Sport

N/3 33 / 7

0:43:32.7

0:43:32.7

0:07:35.7 0:00:07.7

51.

225

Marek Kovanda / Radek Karhan Nissan Sunny 2.0 GTi

SA3 34 / 1

0:43:47.8

0:43:47.8

0:07:50.8 0:00:15.1

52.

241

Jaroslav Štauber / Miroslav Ševčík BMW 2002 Ti

H / 1

0:44:14.4

0:44:14.4

0:08:17.4 0:00:26.6

53.

60

František Markvart / Tereza Chudáčková Škoda Fabia

A/5 16 / 5

0:44:19.6

0:44:19.6

0:08:22.6 0:00:05.2

54.

222

Pavel Šimůnek / Petr Šimůnek Škoda Favorit 136

SA1 35 / 5

0:44:21.3

0:44:21.3

0:08:24.3 0:00:01.7

55.

220

Radek Majer / Michal Pohořelý Škoda Felicia

SA1 36 / 6

0:44:26.5

0:44:26.5

0:08:29.5 0:00:05.2

56.

52

Daniel Gondík / Otakar Brousek Škoda Fabia RS

D/9 17 / 3

0:45:34.1

0:45:34.1

0:09:37.1 0:01:07.6

57.

218

Antonín Eliáš / Marek Kratochvíl Suzuki Swift Gti

SA1 37 / 7

0:45:36.7

0:45:36.7

0:09:39.7 0:00:02.6

58.

219

Petr Čvančara / Luboš Gešvinder Škoda Felicia

SA2 38 / 1

0:45:39.1

0:45:39.1

0:09:42.1 0:00:02.4

59.

224

Václav Hostaš / Petr Lucák Škoda 1000 MB

HA1 39 / 1

0:46:02.3

0:46:02.3

0:10:05.3 0:00:23.2

60.

66

Jan Jinderle / Pavel Kacerovský Peugeot 106 Rallye

N/1 40 / 1

0:46:18.3

0:46:18.3

0:10:21.3 0:00:16.0

61.

244

Milan Liška / Petr Slavíček Škoda 1000 MB

H / 2

0:46:24.7

0:46:24.7

0:10:27.7 0:00:06.4

62.

45

Michal Mrlina / Luděk Švihálek Honda Civic

N/2 41 / 5

0:46:45.7

0:46:45.7

0:10:48.7 0:00:21.0

63.

209

Miroslav Haloun / Jakub Nipča Seat Ibiza Cupra

SA3 42 / 2

0:47:41.7

0:47:41.7

0:11:44.7 0:00:56.0

64.

214

Jan Bezemek / Roman Holeček Škoda 1000 MB

HA1 43 / 2

0:47:42.0

0:47:42.0

0:11:45.0 0:00:00.3

65.

212

Zdeněk Zlámal / Milena Zlámalová Škoda 130 L

HA2 44 / 1

0:49:11.4

0:49:11.4

0:13:14.4 0:01:29.4

66.

67

Tomáš Hrabák / Jaroslava Roučková Peugeot 106 Rallye

N/1 45 / 2

0:50:51.1

0:50:51.1

0:14:54.1 0:01:39.7

67.

243

Zdeněk Kroupar / Marcela Valdmanová Lancia Fulvia

H / 3

0:51:05.8 0:01:10

0:52:15.8

0:16:18.8 0:01:24.7

Test ČTK Výsledky: re-co Foto: www.auto-news.cz
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi SU7 Ultra v prodeji. Žlutého ďábla lze koupit za 1,7 milionu korun

Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.

Ekonomika
NISSAN

Fúze Nissan - Honda bude? Situace se mění

Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.

Testy aut
Škoda Octavia 4

Škoda Octavia Style 2.0 TDI – dieselový etalon mezi služebními vozy

Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?

Novinky
Audi A6 Avant (2025)

Nové Audi A6 Avant odhaleno. Skvělá aerodynamika, má diesel i šestiválec a nejmodernější technologie

Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.